Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

JACCS EG6 SiR II Grupa A

Przewijała się przez główna stronę, jednak chciałbym jej się przyjrzeć najbliżej na ile pozwalają materiały z internetu. Sukcesy poprzednich Civiców umocniły pozycję Hondy Civic w Kanjo oraz w grupie A. Honda od 1987 roku przez 7 lat z rzędu zwyciężała w kwalifikacji konstruktorów. Jaccs EG6 zadebiutował w 1993 roku. Grupa rajdowa A, klasa trzecia poniżej 1600cc. Za bazę posłużyła Honda Civic EG6. Waga 810kg + kierowca, w środku sześcio punktowa klatka bezpieczeństwa, okrojone typowo rajdowe wnętrze. Z zewnątrz jak widzimy nie posiada żądnych aero kitów. Jest to związane z przepisami z tamtych lat. Jedynie z przodu są tunele powietrzne do chłodzenia hamulców. Ciekawostką są podnośniki hydrauliczne. Takie same jak w filmie Taxi gdy Peugeot się podnosił i dokonywał transformacji. Pod maską druga generacja silnika B16A DOHC VTEC 1595cc. Średnica tłoka 81mm, skok 77,4mm. Moc 230 koni mechanicznych powyżej 8500rpm, moment obrotowy 190 nm przy 8000rpm. Skrzynia 5cio biegowa manualna posiadająca „close ratio” z przełożeniem głównym 4.9. Zawieszenie dwu wahaczowe, amortyzatory customowe. Tylne wahacze poprzeczne są aluminiowe, jest także aluminiowe wzmocnienie belki tylnej (coś w stylu popularnego Beaks’a), oraz stabilizator. Nie znalazłem info o przednim zawieszeniu. Przednie zaciski 4ro albo 6cio tłoczkowe, tylne dwu tłoczkowe. Brak hamulca ręcznego. Przednie piasty i układ kierowniczy oem. Opony Bridgestone Potenza, przednie szerokość 190mm, tylne 170mm. Felgi to Mugen MR-5 M2. Ten Civic toczył walkę z Mugen Motion Civic EG6, R32 GTR, Corollą AE101 czy E30 M3. Z tym ostatnim Mugen Civic toczył zaciętą walkę w 1994 roku w Macau. Niestety ciężko znaleźć jakiekolwiek dokładniejsze informację w internecie.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij