@uzi43: I bardzo dobrze według mnie te CRX-y w takim stanie powinny już mocno drożeć, bo jak to jest ze niemieckie klasyki ( E30, E21, Golf 1 ) w ładnym stanie kosztują krocie a Honda też niezaprzeczalnie klasyk ma być ciągle tania, gdyby ktoś dał za CRX-a 30 koła to już wie ze kupił egzemplarz bliski stanu fabrycznemu, a z kolei sprzedawca ma wiekszą pewnośc ze nie trafi do kogoś kto nie bedzie potrafił uszanować tak pieknego samochodu. Co do EE8 i faktu że w polsce w tej chwili nie ma oni jednego na sprzedaż, to na autoscout24 czyli rynek europejski ceny dobrych ee8 zaczynają sie od 30-50 tys PLN wiec za taki egzęplarz cena wydaje mi się jest dobrana dobrze.
Ładny. Ale ktoś ostro poleciał z ceną! Prawie 30k to może być cena ale za idealne EE8 a nie ED9...
Odpowiedz@uzi43: I bardzo dobrze według mnie te CRX-y w takim stanie powinny już mocno drożeć, bo jak to jest ze niemieckie klasyki ( E30, E21, Golf 1 ) w ładnym stanie kosztują krocie a Honda też niezaprzeczalnie klasyk ma być ciągle tania, gdyby ktoś dał za CRX-a 30 koła to już wie ze kupił egzemplarz bliski stanu fabrycznemu, a z kolei sprzedawca ma wiekszą pewnośc ze nie trafi do kogoś kto nie bedzie potrafił uszanować tak pieknego samochodu. Co do EE8 i faktu że w polsce w tej chwili nie ma oni jednego na sprzedaż, to na autoscout24 czyli rynek europejski ceny dobrych ee8 zaczynają sie od 30-50 tys PLN wiec za taki egzęplarz cena wydaje mi się jest dobrana dobrze.
OdpowiedzNo i bardzo dobrze, po co niszczyć te auta wieś tuningiem.
Odpowiedz