Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Poradnik jak diagnozować usterki akumulatora lub alternatora

by michu1986
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Bradomfast
0 0

Dobry materiał.

Odpowiedz
avatar LrPrl
0 0

@Bradomfast: Pod jakim względem? Bo jak zobaczyłem końcówkę, że mu auto na postoju pobiera niby 0 prądu i sądzi, że tak powinno być to się załamałem... Źle miernik podłączony - z środkowego oczka na górne należało przepiać miernik.

Odpowiedz
avatar Bradomfast
0 0

@LrPrl: Dobry materiał. Słuchaj co powiedział. Mała powieźć górny wtyk jest do 10 amper. I ja mam uzasadniać swoją wypowiedź osobie która nie rozróżnia, wtyku od oczka, ciekawe po co mam to robić, jeżeli nie rozróżniasz dwóch innych rzeczy a dopiero uzasadniać cokolwiek?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2015 o 6:54

avatar pawel694
0 0

Materiał zawiera błąd, bo przy sprawdzaniu napięcia ładowania wartość może spaść poniżej 14.3V gdyż sam alternator może wytwarzać zbyt mały prąd tzn ma np maksymalny prąd 45A ładowania żarówki to około ~15-17A tylna szyba około 20A nadmuch 20A i pozamiatane. Ważne że w granicach możliwości po włączeniu podwyższa napięci. (wynika to z wzoru na moc P=U*I)

Odpowiedz
avatar Bradomfast
0 0

@pawel694: Nadmuch 20A? Człowieku co Ty tam masz za powojenny silnik. Mój w porywach bierze maksymalnie 7A a dmucha tak iż oddech ledwo można złapać. Co do szyby nie sprawdzałem lecz muszę to zrobić, na pewno nie berze aż tyle natężenia.

Odpowiedz
avatar pawel694
0 0

@Bradomfast: W Punto bezpiecznik od ogrzewania to 30A, a ogrzewanie nie kończy się na silniku jest też opornica, sterowanie klapkami . Golf 2 ma 20 amper, a nie ma nic oprócz silnika, a raczej prawie trzy razy mocniejszy bezpiecznik nie jest tam tak o

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2015 o 23:24

avatar Bradomfast
0 0

@pawel694: To że siedzi tam taki bezpiecznik nie świadczy o tym iż silnik tyle pobiera. Prawdopodobnie dali bezpiecznik na zapas aby w peak podczas rozruchu nie paliły się ogniem jak chińskie lampki choinkowe. Właśnie od VW miałem wpięty amperomierz w obwód max 7A.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 grudnia 2015 o 23:45

avatar pawel694
0 0

@Bradomfast: Na zapas to jest koło, bezpiecznik topikowy ma charakterystykę zwłoczną więc uderzenie prądowe przy starcie go nie przepala. Kolejna sprawa sam silnik na najwyższych obr pracuje sam a na niższych przez opornice więc pobór prądu na pewno się zwiększa

Odpowiedz
avatar Bradomfast
0 0

@pawel694: Ehh... jak ze ścianą.

Odpowiedz
Udostępnij