Dużą rolę odgrywa też budowa samochodu. Moją c-klasą w kombi mogę mieścić się ma mm, a Volvem S60 ojca? Masakra. Nie widać gdzie się kończy przód, nie widać gdzie się kończy tył, do tego te szerokie "bary". O ile do przodu i szerokich przetłoczeń można się przyzwyczaić to jak cofam to myślę że już dotykam hakiem innego samochodu, a tu pół metra luzu :P
@DuDzio: Moja Mazda 626 jest jednym z najbardziej zwrotnych aut jakim jeździłem i to jeszcze jest w kombi ... matki Colt VI 3d jest o wiele mniej zwrotny.
@Macieyerk: No ja Mercedesem to zawracam prawie w miejscy, a Volvem? Żebym zmieścił się na tym czego potrzebuje mój Merc to musiałbym na 5 razy się łamać :P
I w taki sposób katuje pompę.
Odpowiedz@krzysiek108: Cierpi, oj cierpi.
OdpowiedzDużą rolę odgrywa też budowa samochodu. Moją c-klasą w kombi mogę mieścić się ma mm, a Volvem S60 ojca? Masakra. Nie widać gdzie się kończy przód, nie widać gdzie się kończy tył, do tego te szerokie "bary". O ile do przodu i szerokich przetłoczeń można się przyzwyczaić to jak cofam to myślę że już dotykam hakiem innego samochodu, a tu pół metra luzu :P
Odpowiedz@DuDzio: Moja Mazda 626 jest jednym z najbardziej zwrotnych aut jakim jeździłem i to jeszcze jest w kombi ... matki Colt VI 3d jest o wiele mniej zwrotny.
Odpowiedz@Macieyerk: No ja Mercedesem to zawracam prawie w miejscy, a Volvem? Żebym zmieścił się na tym czego potrzebuje mój Merc to musiałbym na 5 razy się łamać :P
Odpowiedzsami mistrzovvie kopert vvidze tutaj,ciekavve...i jakiś płaczek też sie znalazł co pompy szkoda,ty pevvnie na drodze byś sie zatrzymał,bo szkoda...
Odpowiedz@rafiii81: Gdzie napisałem, że szkoda ? Napisałem, że pompa dostaje w dupę i tyle. Jego samochód jego sprawa.
Odpowiedz