Pojedynek wielkiej piątki: P1 vs LaFerrari vs 918 vs Veyron vs Huayra Part 1/3
W pierwszej części przedstawienie każdego z samochodów. W drugiej części, którą dodam jutro, będzie wyścig na torze, a w trzeciej, na umilenie poniedziałku, wyścigi równoległe oraz wyłonienie zwycięzcy.Żaden z producentów nie był angażowany w ten projekt, auta pochodzą od prywatnych właścicieli i są w pełni seryjne(w tym opony).Wiele osób na ziemi czekało na te wielkie starcie.
@DuDzio: Miała być, ale Veyron i Huayra są dobrymi odnośnikami do superaut bez napędu hybrydowego. Przypominam, że do Huayry należy rekord na torze Top Gear.
@DuDzio: Niekoniecznie. Podkreślana przez wszystkich duża masa i wielkość tego samochodu daje mu ogromną trakcję, a więc i przyspieszenie, którym również miażdży większość innych samochodów. Ten samochód to klasa sama dla siebie. Coś w stylu wyścigowego jachtu. Wyciągnąć wiele z lekkiego samochodu jest łatwo, ale wyciągnąć tyle z takiego "tłuściocha" to jeszcze większe osiągnięcie.
@Fenek: Wyścigowego jachtu. Dobrze powiedziane ;) W sumie to nasze zdania się trochę pokrywają apropo tego JACHTU. Ale i tak po pojedynku McLarena F1 z Veyronem na prostej uważam że na krętej trasie porównywanie Veyrona do innego lekkiego supersamochodu nie ma sensu, bo gablota z taką masą nie jest w stanie równać się z lekkimi konstrukcjami na zakrętach. To tak jakby porównać 911 z Chargerem :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 listopada 2015 o 1:47
Veyron pasuje jak najbardziej do tego porównania ponieważ wszystkie auta nie są już supersanochodami lecz hiperautami, najwyższy szczebelek w klasyfikacji samochodów. Veyron to nie tylko v-max, przecież to także genialne auto sportowe. Na torze Top Gear zajmuję bardzo wysoką lokate. Zapowiada się bardzo ciekawy pojedynek na który już od dawna czekałem! Najbardziej interesuję mnie miejsce Pagani, ach... wspaniały wóz
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 listopada 2015 o 18:52
A to nie miało być starcie pomiędzy pierwszą trójką? Bo jak dla mnie to głupota porównywać Veyrona do reszty :P
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2015 o 10:23
@DuDzio: Miała być, ale Veyron i Huayra są dobrymi odnośnikami do superaut bez napędu hybrydowego. Przypominam, że do Huayry należy rekord na torze Top Gear.
Odpowiedz@Fenek: No dobra Huayra owszem, ale Veyron? Jak dla mnie bez sensu bo on wygrywa jedynie prędkością maksymalną, a tak to daje ciała na każdym kroku :P
Odpowiedz@DuDzio: Niekoniecznie. Podkreślana przez wszystkich duża masa i wielkość tego samochodu daje mu ogromną trakcję, a więc i przyspieszenie, którym również miażdży większość innych samochodów. Ten samochód to klasa sama dla siebie. Coś w stylu wyścigowego jachtu. Wyciągnąć wiele z lekkiego samochodu jest łatwo, ale wyciągnąć tyle z takiego "tłuściocha" to jeszcze większe osiągnięcie.
Odpowiedz@Fenek: Wyścigowego jachtu. Dobrze powiedziane ;) W sumie to nasze zdania się trochę pokrywają apropo tego JACHTU. Ale i tak po pojedynku McLarena F1 z Veyronem na prostej uważam że na krętej trasie porównywanie Veyrona do innego lekkiego supersamochodu nie ma sensu, bo gablota z taką masą nie jest w stanie równać się z lekkimi konstrukcjami na zakrętach. To tak jakby porównać 911 z Chargerem :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 listopada 2015 o 1:47
Obojętne mi jak wypadną na torze, Pagani jest dla mnie bezkonkurencyjne! ;)
OdpowiedzVeyron pasuje jak najbardziej do tego porównania ponieważ wszystkie auta nie są już supersanochodami lecz hiperautami, najwyższy szczebelek w klasyfikacji samochodów. Veyron to nie tylko v-max, przecież to także genialne auto sportowe. Na torze Top Gear zajmuję bardzo wysoką lokate. Zapowiada się bardzo ciekawy pojedynek na który już od dawna czekałem! Najbardziej interesuję mnie miejsce Pagani, ach... wspaniały wóz
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2015 o 18:52