Hondy Civic
Tor Suzuka Twin Circuit, w oczekiwaniu na upalanie. Chciałbym do obrazka dodać właśnie przemyślenie. Otóż wielu pomyśli, "Oh! znowu kolejny Civic". Owszem Civic jakich wiele, jednak te Hondy mają inną aurę niż te postawione na stance. Po 1 jeżdżą po rodzimej japońskiej ziemi, na dodatek zostały wyprodukowane w Suzuce i są na torze Suzuka. Loop na torze jaki loop w Osace na autostradzie Hanshin. Zawierają w sobie ponad 40 lat tradycji i kultury kanjo. No dodatek każda ma pod maską B serię, niektóre także mają swap K serii. Mały zwinny przecinak, dlaczego Civic? Mała,lekka i zwinna Honda z kierowcą który ma doświadczenie czyni ją groźną bronią w starciu z mocniejszym przeciwnikiem. Następna wstawka będzie tego przykładem, przeciwnikiem EG6 będzie auto które prowadzi Keiichi Tsuchiya. Podziwiam Japończyków.
by
konto usunięte
A gość z BMW i tak zawsze Civica skrytykuje, taka ich natura ;p
Odpowiedz@Robcun: Wcale się nie dziwię, upalanie Civica V 1.3 na gaźniku jest trochę nie miejscu. U nas bardzo mało jest Hond Civic z swapem B albo H, nie mówię już K serii. W Japonii zespoły uliczne które liczą po kilkanaście aut mają własny magazyn/warsztat i parę silników i innych części na stanie. Padnie jeden silnik, obróci panewkę, pójdzie korba z bloku? Zaraz wkładają drugi a ten się robi albo na złom. Tam B16/18 leżą po śmietnikach jak u nas 1.3 i 1.5 :D Fakt silniki te nie mają łatwego życią bo pracują na maksymalnych obrotach. Nie zabawy bez ognia :D
Odpowiedz@Tech: A ja chcę zrobić mocną D serię ;p mam d15b7 a chcę zrobić d15z6 ITB typowo pod kręte drogi ;) auto ma szybko odpowiadać na gaz być lekkie i mieć koło 150KM i to byłoby moje marzenie ;) Przywiązałem się trochę do tego silnika bo nigdy mnie nie zawodził i nie chcę go zmieniać ;p
Odpowiedz@Tech: H seria to słaaaaba opcja do Civica. Taka masa na przodzie psuje całkowicie prowadzenie. Nie jestem fanem silników SOHC, ale wolałbym mocna D serię niż H. ;) Póki co zostaje ze swoim B16 <3
Odpowiedz@mailo12: Mini-me jak najbardziej jeśli chodzi o w miarę szybkie auto. Po lekkim doprężeniu, dolocie, wydechu, lekki zamach, strojenie, ITB, ostry wałek powinno być lekko 140 koni w górę. Do tego skrzynia z eg noblesse i ogień! Trzymam kciuki, powodzenia!
Odpowiedz@uzi43: H seria to zabija cały sens lekkości Civica. Jednak na ćwiarę lepsza opcja, pojemność. H seria topornie się wkręca, 2.2 litra już nie kręci tak wysoko. Ja u siebie na początek sezonu 2016 wkładam B16. D15 się powoli wyjmuje :D
Odpowiedzdobrze napisane,teraz tylko czekać na łowce nietoperzy :p Co masz na myśli pisząc upalanie 1.3 jest nie na miejscu to tego nie można upalać miałeś kiedyś takie auto ? Nie jest to potęga mocy ale upalać się da i to całkiem dobrze a po wrzuceniu głowicy z6 i pełnego wtrysku plus goła buda to juz przecinak.Jak się nie ma pojęcia jak śmigać takim autem to i 300 km b nie da rady a h w civic to słaba opcja
Odpowiedz@MarekVtec: Wg mnie odnosi się to do pajaców, którzy psują opinie innym kierowcom Hondy. Cygańskie d13 i drący jape chiński wydech plus rdza i mamy polskiego wojownika kandżo. Miałem D serię (d15z6) a teraz mam B16. Silniki SOHC zawsze dla mnie były wybrakowanymi jednostkami... Silnik musi mieć dwa wałki! xD ale mam do nich sentyment i nie można o nich nic złego powiedzieć. D13 to po prostu stara i prosta konstrukcja, która nigdy nie dorówna swoim mocniejszym kuzynom. Wiem, że po PL nawet 1.3t jeździ, ale jak dla mnie to tylko strata środków. ;)
Odpowiedz@uzi43: Dokładnie opisałeś to co miałem na myśli. U mnie co weekend gość pałuje żółte EJ malowane wałkiem z d15. Ryczy to to, ledwo pali gumę. Jak dla mnie wiocha.
Odpowiedz