@Juru: Chyba te obecne auta aż tak bardzo nie dostają po przegubach po takich akcjach jak dawniej, choć wydaje mi się że prędzej coś takiego powinno się robić że buksujesz kołami skierowanymi na wprost a kiedy już się kręcą wówczas robić skręt.
@Kaczogrod758: Dlaczego nie dostają? Rozwiązania technologiczne większości przegubów od lat się nie zmieniły, zasada działania jest taka sama. Jeśli zaczniesz buksować kołami skierowanymi na wprost to się nie zmieścisz.
@FXX: Rozwiązania zapewne się nie zmieniły ale jakość i precyzja wykonania na pewno, możny przy przytoczyć legendarną wytrzymałość Syrenowskich przegubów ale to nie było by sprawiedliwe
Przeguby lubią to :)
Odpowiedz@Juru: Chyba te obecne auta aż tak bardzo nie dostają po przegubach po takich akcjach jak dawniej, choć wydaje mi się że prędzej coś takiego powinno się robić że buksujesz kołami skierowanymi na wprost a kiedy już się kręcą wówczas robić skręt.
Odpowiedz@Kaczogrod758: Dlaczego nie dostają? Rozwiązania technologiczne większości przegubów od lat się nie zmieniły, zasada działania jest taka sama. Jeśli zaczniesz buksować kołami skierowanymi na wprost to się nie zmieścisz.
Odpowiedz@FXX: Rozwiązania zapewne się nie zmieniły ale jakość i precyzja wykonania na pewno, możny przy przytoczyć legendarną wytrzymałość Syrenowskich przegubów ale to nie było by sprawiedliwe
OdpowiedzChyba każdy w swoim fwd zimą tak robił ;)
Odpowiedz