Projekt "Trampka" rozpoczął się od skonstruowania nowej ramy. Gdy ta była gotowa postanowiono zaadoptować napęd na wszystkie koła z Audi S3. Silnik, aby zmieścił się pod maską, musiał mieć stosunkowo niewielkie gabaryty. Wybór padł na 2-litrową jednostkę Saaba o oznaczeniu B204. Przy wsparciu turbosprężarki, chińskiej repliki Garrett GT35, silnik przy doładowaniu 1,5 bara wypluwał 460 KM i 520 Nm. Szeroko zakrojone modyfikacje wykonane w warsztacie Coobcio Garage pozwoliły na zwiększenie doładowania do 1,9 bara. Efekt to przerażające 570 KM i 620 Nm - a wszystko to przy wadze 1030 kg!
Trabancik 4x4 który po zamontowaniu skrzydeł pewnie zaczołby latać
Widziałem na żywo dwa razy, ale nie wiedziałem nigdy co to za wynalazek. Wypas.
Odpowiedz@Murzyn: hehe, ja na scp jak zobaczyłem że trabantem się ustawial na 1/4 to nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać, a potem jak wygrał to zbierałem szczękę z asfaltu :P
OdpowiedzCzemu nie np 1.8T z palety Audi?! Bardziej kompatybilny z napędem i ogromne możliwości tuningu.
Odpowiedz@SkuziczZLW: ogromne? szczerze to powiem że dużo trzeba władować do 1.8t żeby "coś" z niego mieć a i tak awaryjność będzie dużo większa, a silniki SAAB-a są o wiele wytrzymalsze ;)
Odpowiedz@RX_Love: Jak w każdy inny silnik trzeba włożyć kupę kasy żeby mieć "coś". Fakt może te silniki nie są wytrzymałe ale za to szlaki są już przetarte i wystarczy wejść na pierwsze lepsze forum i napisane jest co trzeba zmodzić na dana moc.
Odpowiedz