@polak: Poczytaj o udziale Audi Quatro w wyścigach grupy B, jak wiele zmieniło, jak było innowacyjne i jak niewiele aut było dostępnych w takiej wersji dla prywatnych odbiorców, a nie do rajdów.
@Borsucjusz:
To ty sobie poczytaj, a przestaniesz sadzić takie farmazony o jakimkolwiek znaczeniu Audi quattro w rajdach.
O legendzie Audi quattro mówią tylko motoryzacyjni analfabeci, bo ten samochód tak naprawdę niczego istotnego nie osiągnął.
@polak: Naucz się czytać ze zrozumieniem. Czy ja coś mówiłem o wygranych Audi? Mówiłem o innowacyjności tego samochodu w stosunku do swoich czasów.
Ale wiem że jesteś najarany na Lancię, więc dalsza rozmowa nie ma sensu, bo co bym nie powiedział i jakiego argumentu bym nie użył to stwierdzisz, że "Lancia jest niepokonaną królową"
@Borsucjusz:
Audi nie było innowacyjne pod żadnym względem w rajdach.
A czy "Lancia jest niepokonaną królową"? Tak, jest. Tego się nie da podważyć. Żaden inny samochód rajdowy tak nigdy nie rządził w WRC jak Integrale. VW ma szansę jej dorównać, ale musi utrzymać taki sam poziom jeszcze przez parę lat, a to nie jest proste.
Jest co podziwiać :)
OdpowiedzSamochód ładny i nieźle utrzymany. Ale żeby go nazywać legendą? No bez żartów.
Odpowiedz@polak: Poczytaj o udziale Audi Quatro w wyścigach grupy B, jak wiele zmieniło, jak było innowacyjne i jak niewiele aut było dostępnych w takiej wersji dla prywatnych odbiorców, a nie do rajdów.
Odpowiedz@Borsucjusz: To ty sobie poczytaj, a przestaniesz sadzić takie farmazony o jakimkolwiek znaczeniu Audi quattro w rajdach. O legendzie Audi quattro mówią tylko motoryzacyjni analfabeci, bo ten samochód tak naprawdę niczego istotnego nie osiągnął.
Odpowiedz@polak: Naucz się czytać ze zrozumieniem. Czy ja coś mówiłem o wygranych Audi? Mówiłem o innowacyjności tego samochodu w stosunku do swoich czasów. Ale wiem że jesteś najarany na Lancię, więc dalsza rozmowa nie ma sensu, bo co bym nie powiedział i jakiego argumentu bym nie użył to stwierdzisz, że "Lancia jest niepokonaną królową"
Odpowiedz@Borsucjusz: Audi nie było innowacyjne pod żadnym względem w rajdach. A czy "Lancia jest niepokonaną królową"? Tak, jest. Tego się nie da podważyć. Żaden inny samochód rajdowy tak nigdy nie rządził w WRC jak Integrale. VW ma szansę jej dorównać, ale musi utrzymać taki sam poziom jeszcze przez parę lat, a to nie jest proste.
Odpowiedz