Drogowe kampanie społeczne - "Enjoy your speed to the end" (Czechy, 2003)
Szczegóły: Kampania społeczna z ciekawym hasłem "napawaj się szybkością, do samego końca". Zrealizowana dla UAMK (Czech Road Safety Council) przez wielokrotnie nagradzaną agencję reklamową Leo Burnett. Nie porusza drastycznością scen, ale oddaje absurdalność nieuzasadnionego pośpiechu w niektórych momentach życia.
No w tej kwestii to chyba ja się mogę najbardziej wypowiedzieć. Grałem na tylu pogrzebach że czasem przychodząc do domu pytano mnie kto umarł, a ja nawet nie wiedziałem czy to była kobieta czy mężczyzna. Po prostu grało się.
No w tej kwestii to chyba ja się mogę najbardziej wypowiedzieć. Grałem na tylu pogrzebach że czasem przychodząc do domu pytano mnie kto umarł, a ja nawet nie wiedziałem czy to była kobieta czy mężczyzna. Po prostu grało się.
Odpowiedz