Takie BMW najbardziej mi się podoba , oryginalne bez obniżonego zawieszenia , bez dużych alufelg , bez ingerencji w końcówkę wydechu . Takie coś mi się marzy ale na dzień dzisiejszy to tylko marzenia . Jaki silnik i jak z blachą u niego ?
@Macieyerk: Blacha w bardzo dobrej kondycji, jedynie jedno ognisko złośliwej rudej w okolicy wlewu paliwa ale wszystko będzie zrobione ;) W dniu zakupu miała silnik 1.8 (m43b18) ale był uszkodzony więc od razu został zrobiony swap na silnik który miałem z innego e34 czyli 2.5 (m50b25 bez vanosa).
@Karol_E34: Słyszałem , że M43 miał problemy z miską olejową o ile sobie przypominam , m50b25 jeszcze bez vanosa to bardzo wytrwały silnik o świetnych osiągach , akceptowalne spalanie oraz dobry do zagazowania ( chociaż traci trochę na tym uroku ) . BMKi pozazdrościć !
Takie BMW najbardziej mi się podoba , oryginalne bez obniżonego zawieszenia , bez dużych alufelg , bez ingerencji w końcówkę wydechu . Takie coś mi się marzy ale na dzień dzisiejszy to tylko marzenia . Jaki silnik i jak z blachą u niego ?
Odpowiedz@Macieyerk: Blacha w bardzo dobrej kondycji, jedynie jedno ognisko złośliwej rudej w okolicy wlewu paliwa ale wszystko będzie zrobione ;) W dniu zakupu miała silnik 1.8 (m43b18) ale był uszkodzony więc od razu został zrobiony swap na silnik który miałem z innego e34 czyli 2.5 (m50b25 bez vanosa).
Odpowiedz@Karol_E34: Słyszałem , że M43 miał problemy z miską olejową o ile sobie przypominam , m50b25 jeszcze bez vanosa to bardzo wytrwały silnik o świetnych osiągach , akceptowalne spalanie oraz dobry do zagazowania ( chociaż traci trochę na tym uroku ) . BMKi pozazdrościć !
Odpowiedz@Macieyerk: U mnie gazu na pewno nie zobaczy :)
Odpowiedz