@Papryq: Ale co Ci po crash padach jeżeli nie masz zabezpieczonej dolnej części motocykla. Tak to wszystko opiera się na crash padzie i podnóżkach. Wtedy są to jedyne punkty styczności z asfaltem, a przynajmniej tak mi się wydaje. Nigdy szlifa na asfalcie nie zaliczyłem, a cross raczej wychodził cało z takich sytuacji bez jakichkolwiek zabezpieczeń :D
normalnie podnóżek się składa podczas wywrotki
Odpowiedz@grybljan18: I nie chroni motocykla. Tak to może bak i plastiki ocalały :D
Odpowiedz@DuDzio: To ochrony motocykla jak już służą crash pady a nie podnóżki :P
Odpowiedz@Papryq: Rozwiewając wątpliwości, to motocykl z Moto2 o ile się nie mylę.
Odpowiedz@Papryq: Ale co Ci po crash padach jeżeli nie masz zabezpieczonej dolnej części motocykla. Tak to wszystko opiera się na crash padzie i podnóżkach. Wtedy są to jedyne punkty styczności z asfaltem, a przynajmniej tak mi się wydaje. Nigdy szlifa na asfalcie nie zaliczyłem, a cross raczej wychodził cało z takich sytuacji bez jakichkolwiek zabezpieczeń :D
Odpowiedz