Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moje maleństwo

Dwa lata pracy, nerwów i walki z blacharzami, lakiernikami i mechanikami, ale w końcu prawie skończone.... Przedstawiam Fiat Punto Bertone, zawieszenie gwintowane Ap z regulacja twardości, lakier Audi R8 sprint blau, silnik 1.6 m.p.i 88KM (seryjnie) kompletnie wyremontowany, zegary AG ciśnienie i temp. oleju, vaccum, felgi Zeder 15" 7,5j hydrografika, opony 185,50r15 Nakang... Na etapie Air ride.
by bonanza
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar berton121
1 1

lakier z palety R8 to chyba więcej kosztowało lakierownie niż seryjny fiacik ;)

Odpowiedz
avatar bonanza
1 1

Cel uświęca środki :) a pasja niestety kosztuje , ale warto było widząc efekt perły.

Odpowiedz
avatar Macieyerk
0 0

Co było największym wyzwaniem i problemem podczas remontu tego samochodu ?

Odpowiedz
avatar bonanza
0 0

Skrzynia biegów , ponieważ ogrinalna 5 biegowa została zastąpiona 6cio z Punta 6speed, problem polegał na tym ,ze skrzynie różniły i finalnie bebechy z 6stki zostały przeszczepione do piątki :)

Odpowiedz
Udostępnij