Moje maleństwo
Dwa lata pracy, nerwów i walki z blacharzami, lakiernikami i mechanikami, ale w końcu prawie skończone.... Przedstawiam Fiat Punto Bertone, zawieszenie gwintowane Ap z regulacja twardości, lakier Audi R8 sprint blau, silnik 1.6 m.p.i 88KM (seryjnie) kompletnie wyremontowany, zegary AG ciśnienie i temp. oleju, vaccum, felgi Zeder 15" 7,5j hydrografika, opony 185,50r15 Nakang... Na etapie Air ride.
by
bonanza
lakier z palety R8 to chyba więcej kosztowało lakierownie niż seryjny fiacik ;)
OdpowiedzCel uświęca środki :) a pasja niestety kosztuje , ale warto było widząc efekt perły.
OdpowiedzCo było największym wyzwaniem i problemem podczas remontu tego samochodu ?
OdpowiedzSkrzynia biegów , ponieważ ogrinalna 5 biegowa została zastąpiona 6cio z Punta 6speed, problem polegał na tym ,ze skrzynie różniły i finalnie bebechy z 6stki zostały przeszczepione do piątki :)
Odpowiedz