Witam, dużo pracy przy takiej modyfikacji? Coś trzeba dorobić samemu? jaki koszt? Proszę o odpowiedź bo chyba jestem zainteresowany zrobieniem czegos podobnego :) Pozdrawiam
@Bogdi: Wiecej myślenia niz pracy :) głownymi problemami to chyba misa, ktora kolidowała z belką, wiec jest druga.. drazek kierowniczy i drazek stabilizatora od poloneza 1.4 (przesuniete mocowania w aucie), no i łapy ktore sam dorabiałem oraz mocowanie (połączenie) oryginalnego mostu poloneza z wałem bmw (dorobiona flansza u tokarza), most oczywiście póki wytrzyma to zostanie ten :) Pozdrawiam
@MariuszPhotography:
czyli nie ma tak wiele. A koszt całości? w jakim przedziale?
Proszę wrzucić jakiś film jak przyśpiesza, jak to lata :)
Projekt po prostu genialny. Pozdrawiam:)
@dober: Po głowie też chodził mi 2.0 i 2.5, a wgl to marzeniem było.. uwaga V8 i chyba od tego sie zaczęło. Głownym powodem wybrania tej jednostki napędowej był fakt ze wszedł w budę bez żadnego jej cięcia. A szkoda było ciąć bo jednak troche szkoda.. Przy tym silniku koło pasowe wału korbowego jest 2cm od pasa przedniego, wiec przy 2.5 nie obejdzie sie bez cięcia w koncu to dodatkowe 2 gary. Drugi fakt to waga, moj silnik wazy 102kg natomiast 2,5 w zaleznosci od wersji 126-136 kg a jak usłyszałem cenę za naprawę silnikow 24V to usiadłem.. :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 września 2015 o 17:18
Sam kiedyś robiłem taki projekt niestety w połowie prac zrezygnowałem bo trafiła się okazja kupna czegośinnego z tą różnicą że ja miałem ssilnik po lekkich przeróbkach. Ostre wałki lekki zamach komputer z zrobionym programem,większe wtryski i kilka innych pierdoł. W e30 robił lepszą robotę niż inne e30 z 2.5 litrowi m20 z którymi się mierzyłem
Żałuję że ho nie dokończyłem bo mogła być fajna zabawka :(
@MariuszPhotography: ten silnik świetnie się nadaje do modów :) Znajomy mnie namawiał jeszcze grubsze mody między innymi można wsadzić wał z diesla 2 litrowego z e46 tylko nie wiem dokładnie z której wersji i inne korby bodajże też z innej bmw i pojemność wtedy zwiększa się do 2 litrów i pod 200 koni idzie wyciągnąć. Do tego można wsadzić itb i mamy prawie jak 4 cylindrową M-kę :D
Można gdzies zobaczyć jak to jedzie ?
Odpowiedz@pacmaneq: Narazie jeszcze nie, aktualnie czekam na paczkę z regulatorem ciśnienia paliwa :) wiec już w krotce mysle ze cos nagram :)
OdpowiedzMatko Boska taki silnik i na heblach?!
Odpowiedz@mlodzieniecfso: Tak zrobilem przy poprzednim silniku i tak zostało :D
Odpowiedzuwielbiam takie projekty w "polskim" opakowaniu
OdpowiedzJest moc ! :)
OdpowiedzJest ten projekt gdzieś dokładnie opisany?
Odpowiedz@Chlebek: jeszcze, a moze na razie nie :)
OdpowiedzWitam, dużo pracy przy takiej modyfikacji? Coś trzeba dorobić samemu? jaki koszt? Proszę o odpowiedź bo chyba jestem zainteresowany zrobieniem czegos podobnego :) Pozdrawiam
Odpowiedz@Bogdi: Wiecej myślenia niz pracy :) głownymi problemami to chyba misa, ktora kolidowała z belką, wiec jest druga.. drazek kierowniczy i drazek stabilizatora od poloneza 1.4 (przesuniete mocowania w aucie), no i łapy ktore sam dorabiałem oraz mocowanie (połączenie) oryginalnego mostu poloneza z wałem bmw (dorobiona flansza u tokarza), most oczywiście póki wytrzyma to zostanie ten :) Pozdrawiam
Odpowiedz@MariuszPhotography: czyli nie ma tak wiele. A koszt całości? w jakim przedziale? Proszę wrzucić jakiś film jak przyśpiesza, jak to lata :) Projekt po prostu genialny. Pozdrawiam:)
OdpowiedzDlaczego nie 2.5 z BMW? Koszt silnika też jest znikomy.
Odpowiedz@dober: Po głowie też chodził mi 2.0 i 2.5, a wgl to marzeniem było.. uwaga V8 i chyba od tego sie zaczęło. Głownym powodem wybrania tej jednostki napędowej był fakt ze wszedł w budę bez żadnego jej cięcia. A szkoda było ciąć bo jednak troche szkoda.. Przy tym silniku koło pasowe wału korbowego jest 2cm od pasa przedniego, wiec przy 2.5 nie obejdzie sie bez cięcia w koncu to dodatkowe 2 gary. Drugi fakt to waga, moj silnik wazy 102kg natomiast 2,5 w zaleznosci od wersji 126-136 kg a jak usłyszałem cenę za naprawę silnikow 24V to usiadłem.. :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2015 o 17:18
@MariuszPhotography: I wszystko jasne. Super miałeś też pomysł z V8, to byłby dopiero mocarz i to z jakim dźwiękiem :)
OdpowiedzNiby tylko 1.8 i 140KM ale zapewne robi robote i daje mnóstwo frajdy :)
Odpowiedz@audiol12345: m44 ma pojemnosc 1.9, 1.8 ma m42
Odpowiedz@prawda: To prawda, jest to wersja 1.9 dokładnie 1895cc ale mimo to przyjęło sie ze to 1.8 :)
Odpowiedz@audiol12345: Oj frajdy duzoo :) a szczegolnie zdziwienie i miny ludzi, ktorych wyprzedza polonez :)
Odpowiedzmiałem w e36 taki silnik to spokojnie dawał radę sobie nawet żeby poszalać to i polonezem powienien zatańcować i to nie żle :)
OdpowiedzSam kiedyś robiłem taki projekt niestety w połowie prac zrezygnowałem bo trafiła się okazja kupna czegośinnego z tą różnicą że ja miałem ssilnik po lekkich przeróbkach. Ostre wałki lekki zamach komputer z zrobionym programem,większe wtryski i kilka innych pierdoł. W e30 robił lepszą robotę niż inne e30 z 2.5 litrowi m20 z którymi się mierzyłem Żałuję że ho nie dokończyłem bo mogła być fajna zabawka :(
Odpowiedz@Many225: ten silnik do modow się nawet nadaje w e30 jako seria musi chodzić całkiem przyzwoicie
Odpowiedz@Many225: Hmm narazie ogarnę wszystko w aucie, bo mimo wszystko ciagle jest cos do zrobienia :) a pozniej bede myslał nad modyfikacjami silnika :D
Odpowiedz@MariuszPhotography: ten silnik świetnie się nadaje do modów :) Znajomy mnie namawiał jeszcze grubsze mody między innymi można wsadzić wał z diesla 2 litrowego z e46 tylko nie wiem dokładnie z której wersji i inne korby bodajże też z innej bmw i pojemność wtedy zwiększa się do 2 litrów i pod 200 koni idzie wyciągnąć. Do tego można wsadzić itb i mamy prawie jak 4 cylindrową M-kę :D
OdpowiedzPanie Mariuszu, można zadać kilka pytań? :D
Odpowiedz@marjuszzz: Proszę bardzo :)
Odpowiedz@MariuszPhotography: O, już przestałem sprawdzać, czy jest odpowiedź :D mógłbym prosić o maila, fb albo jakikolwiek inny kontakt na pw?
Odpowiedz