dla mnie jako dla goscia ktory nigdy nie mial za wiele stycznego z lanosami to z roznic miedzy zwyklym lanosem sa tylko pomalowane stalowki i spojler co do mnie srednio trafia, pomalowane klosze o ile sie nie myle oraz obdarty zderzak co nie wiem jak sie udalo zrobic czy takiej wyskosci od ziemi :d
ale fajnie za to wyglada pomalowane zawiecho z tylu.. przyjemny akcent ktory przykuwa oko ;)
Zderzak byl juz taki gdy kupilem auto. Co do zmian i prac to lista jest dostepna pod linkiem - glownie chodzilo o doprowadzenie auta do stanu najblizszego idealowi. A kilka zmian newnetrznych wpadlo przy okazji.
@hiroshima87: nie mam zamiaru w zaden sposob na ciebie najezdzac czy tez cie teraz w czyms urazic,
ale powiedz mi skoro kupiles auto z obdartym zderzakim i mowisz ze starasz sie go doprowadzic do idealu to dlaczego wolales pomalowac lotke i felgi niz ten zderzak?:D i jest obdarty juz dwa lata ? zakladam ze duzo schludniej by to wygladalo jakby nie bylo takie
Zderzak mial byc wymieniony, upolowalem fabrycznie nowy zderzak z belka z wersji Sport. Koniec koncow jednak zdecydowalem sie go sprzedac - koszt zderzaka i lakierowania to dwa lata OC ;). Jakis czas pozniej ktos obtarl mi przedni zderzak z boku, a skoro jest juz i tak poobcierany to mi go nie zal. Poza tym za lakierowanie proszkowe felg dalem po znajomosci 160zl, a lotke polakierowalem sam wiec to zadne koszty. Myslac o idealnym stanie chodzi mi glownie o strone mechaniczna, bo nie moglbym jezdzic z dusza na ramieniu.
Tak ogólnie o aucie: rocznik 2002, silnik 1.6 DOHC, wersja po liftingu ze zmienionym wnętrzem, tapicerka welurowa, obrotomierz, fotel kierowcy z dwustopniową regulacją wysokości, dzielona tylna kanapa, elektryczne szyby przednie, elektryczne prawe lusterko, regulacja położenia reflektorów, światła przeciwmgłowe, regulacja kolumny kierowniczej, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, ABS, 2x airbag, centralny zamek z autoalarmem. Ogólnie rzecz mówiąc - prawie najbogatsza wersja wyposażenia (zabrakło tylnych elektrycznych szyb i podłokietnika), rzadko spotykana na rynku wtórnym.
Lista prac:
- wyciszenie kabiny, drzwi, podłogi, dachu i bagażnika matami bitumicznymi
- na wyposażeniu radio Blaupunkt Brisbane SD48 ze sterowaniem z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GT, tył GTX
- pokrywa zaworów wymieniona na metalową
- dołożone odcięcie pompy paliwa na LPG
- wymieniona sonda lambda
- zrobione wysuwanie anteny radia na przełącznik
- włączanie świateł mijania po uruchomieniu zapłonu
- wymieniona gąbka w siedzeniu kierowcy
- wymienione nakładki pedałów i dywaniki
- wymieniony rozrząd
- usunięty rezonator
- wymiana opasek trójnika gazu
- wyczyszczenie i nasmarowanie wkładów zamków
- płukanie układu chłodzenia
- korekta lakieru w wybranych miejscach
- wymiana listwy do otwierania klapy tylnej
- szlif kloszy reflektorów i pomalowanie klarem z utwardzaczem
- wymiana tylnych lamp
- pomalowanie wkładów reflektorów na czarno
- wymiana kierunków bocznych na białe dymione
- wymiana kierownicy na nową
- nowa lampka oświetlenia kabiny + panel 24x LED SMD
- pranie całej tapicerki
- zasilanie świateł mijania z akumulatora przez przekaźniki
- montaż owiewek Heko
- wymiana tarcz hamulcowych i klocków na TRW
- wymiana nagrzewnicy i deski rozdzielczej
- wymiana rury dolotowej powietrza
- wymiana kompletnego układu wydechowego
- umycie komory silnikowej, pomalowanie kolektora dolotowego i osłony wydechowego
- wymiana wężyków podciśnienia, powrotu paliwa, filtra powietrza i LPG
- wymiana świec na Denso K20TT
- wymiana mechanizmu zmiany biegów
- wymiana poduszek silnika i skrzyni
- konserwacja mechanizmów i silniczków opuszczania szyb
- konserwacja pistoletem podwozia, progów, tylnych nadkoli
- wyciszenie boczków drzwiowych pianką akustyczną
- montaż felg polakierowanych proszkowo
- wymiana oleju na GM 5W30 + dodatek LiquiMoly MoS2
- montaż końcówki wydechu WM Sport
- wymiana oleju w skrzyni na MaxLife 75W90 + dodatek MoS2
- założenie uszczelek otworów drzwiowych z Nubiry
- montaż ochronnych nakładek na progi przy drzwiach
- wymiana węży chłodniczych od LPG i króćców w parowniku
- odnowienie lotki , podszybia, lusterek, trójkątów lusterek
- usunięcie emblematów, napisów, oznaczeń
- wymienione podświetlenie zegarów i deski rozdzielczej
- wymieniona butla LPG
- modyfikacja drążka zmiany biegów
- wymiana lewego przegubu i prawego czujnika ABS z podstawą
- posmarowanie klocków i tłoczków hamulcowych, pomalowanie zacisków
- wymiana pękniętej linki sterowania nawiewem
95% prac wykonałem we własnym zakresie jako, że szkoda mi pieniędzy na mechanika, który i tak nie zrobi tego tak starannie jak ja.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 września 2015 o 21:09
@hiroshima87:
znam znam to Twoje auto z PFD :) lista robi wrażenie, pod względem mechanicznym to jedna z perełek na forum. Co do zderzaka... no u mnie też jest parę takich śladów z przodu - to efekt dojeżdżania na maksa do krawężnika
często widuje to auto bo mieszkam nie daleko...przykuwa uwagę i wyróżnia się na pewno wśród lanosów ale jednak....lanos to dalej lanos ;) mimo to dalej rób swoje i dbaj o niego pozdro.
Miałem podobnego, nawet w tym samym kolorze o ile wzrok mnie nie myli, również z szesnastozaworowym piecem, ale 1.5. Mam mocny sentyment do tych samochodów (pierwsze własne autko), ale szczerze powiedziawszy, mimo tego nie za bardzo przypadliśmy sobie do gustu. Cierpliwości i szerokości życzę.;)
dla mnie jako dla goscia ktory nigdy nie mial za wiele stycznego z lanosami to z roznic miedzy zwyklym lanosem sa tylko pomalowane stalowki i spojler co do mnie srednio trafia, pomalowane klosze o ile sie nie myle oraz obdarty zderzak co nie wiem jak sie udalo zrobic czy takiej wyskosci od ziemi :d ale fajnie za to wyglada pomalowane zawiecho z tylu.. przyjemny akcent ktory przykuwa oko ;)
OdpowiedzZderzak byl juz taki gdy kupilem auto. Co do zmian i prac to lista jest dostepna pod linkiem - glownie chodzilo o doprowadzenie auta do stanu najblizszego idealowi. A kilka zmian newnetrznych wpadlo przy okazji.
Odpowiedz@hiroshima87: nie mam zamiaru w zaden sposob na ciebie najezdzac czy tez cie teraz w czyms urazic, ale powiedz mi skoro kupiles auto z obdartym zderzakim i mowisz ze starasz sie go doprowadzic do idealu to dlaczego wolales pomalowac lotke i felgi niz ten zderzak?:D i jest obdarty juz dwa lata ? zakladam ze duzo schludniej by to wygladalo jakby nie bylo takie
OdpowiedzZderzak mial byc wymieniony, upolowalem fabrycznie nowy zderzak z belka z wersji Sport. Koniec koncow jednak zdecydowalem sie go sprzedac - koszt zderzaka i lakierowania to dwa lata OC ;). Jakis czas pozniej ktos obtarl mi przedni zderzak z boku, a skoro jest juz i tak poobcierany to mi go nie zal. Poza tym za lakierowanie proszkowe felg dalem po znajomosci 160zl, a lotke polakierowalem sam wiec to zadne koszty. Myslac o idealnym stanie chodzi mi glownie o strone mechaniczna, bo nie moglbym jezdzic z dusza na ramieniu.
OdpowiedzFajny Lanosik :)
Odpowiedztylko 2 lata i takie zmiany, WOW! najlepszy polski projekt!
OdpowiedzWiduje cie często w Inowrocławiu :D
Odpowiedz@Sandill: Przez kolor kół trudno nie zauważyć tego auta ;P. Ładnie odrestaurowałeś swoje Seicento :).
OdpowiedzNo nieźle. Wrzuć tu w komentarzach listę modów.
OdpowiedzTak ogólnie o aucie: rocznik 2002, silnik 1.6 DOHC, wersja po liftingu ze zmienionym wnętrzem, tapicerka welurowa, obrotomierz, fotel kierowcy z dwustopniową regulacją wysokości, dzielona tylna kanapa, elektryczne szyby przednie, elektryczne prawe lusterko, regulacja położenia reflektorów, światła przeciwmgłowe, regulacja kolumny kierowniczej, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, ABS, 2x airbag, centralny zamek z autoalarmem. Ogólnie rzecz mówiąc - prawie najbogatsza wersja wyposażenia (zabrakło tylnych elektrycznych szyb i podłokietnika), rzadko spotykana na rynku wtórnym. Lista prac: - wyciszenie kabiny, drzwi, podłogi, dachu i bagażnika matami bitumicznymi - na wyposażeniu radio Blaupunkt Brisbane SD48 ze sterowaniem z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GT, tył GTX - pokrywa zaworów wymieniona na metalową - dołożone odcięcie pompy paliwa na LPG - wymieniona sonda lambda - zrobione wysuwanie anteny radia na przełącznik - włączanie świateł mijania po uruchomieniu zapłonu - wymieniona gąbka w siedzeniu kierowcy - wymienione nakładki pedałów i dywaniki - wymieniony rozrząd - usunięty rezonator - wymiana opasek trójnika gazu - wyczyszczenie i nasmarowanie wkładów zamków - płukanie układu chłodzenia - korekta lakieru w wybranych miejscach - wymiana listwy do otwierania klapy tylnej - szlif kloszy reflektorów i pomalowanie klarem z utwardzaczem - wymiana tylnych lamp - pomalowanie wkładów reflektorów na czarno - wymiana kierunków bocznych na białe dymione - wymiana kierownicy na nową - nowa lampka oświetlenia kabiny + panel 24x LED SMD - pranie całej tapicerki - zasilanie świateł mijania z akumulatora przez przekaźniki - montaż owiewek Heko - wymiana tarcz hamulcowych i klocków na TRW - wymiana nagrzewnicy i deski rozdzielczej - wymiana rury dolotowej powietrza - wymiana kompletnego układu wydechowego - umycie komory silnikowej, pomalowanie kolektora dolotowego i osłony wydechowego - wymiana wężyków podciśnienia, powrotu paliwa, filtra powietrza i LPG - wymiana świec na Denso K20TT - wymiana mechanizmu zmiany biegów - wymiana poduszek silnika i skrzyni - konserwacja mechanizmów i silniczków opuszczania szyb - konserwacja pistoletem podwozia, progów, tylnych nadkoli - wyciszenie boczków drzwiowych pianką akustyczną - montaż felg polakierowanych proszkowo - wymiana oleju na GM 5W30 + dodatek LiquiMoly MoS2 - montaż końcówki wydechu WM Sport - wymiana oleju w skrzyni na MaxLife 75W90 + dodatek MoS2 - założenie uszczelek otworów drzwiowych z Nubiry - montaż ochronnych nakładek na progi przy drzwiach - wymiana węży chłodniczych od LPG i króćców w parowniku - odnowienie lotki , podszybia, lusterek, trójkątów lusterek - usunięcie emblematów, napisów, oznaczeń - wymienione podświetlenie zegarów i deski rozdzielczej - wymieniona butla LPG - modyfikacja drążka zmiany biegów - wymiana lewego przegubu i prawego czujnika ABS z podstawą - posmarowanie klocków i tłoczków hamulcowych, pomalowanie zacisków - wymiana pękniętej linki sterowania nawiewem 95% prac wykonałem we własnym zakresie jako, że szkoda mi pieniędzy na mechanika, który i tak nie zrobi tego tak starannie jak ja.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 września 2015 o 21:09
@hiroshima87: znam znam to Twoje auto z PFD :) lista robi wrażenie, pod względem mechanicznym to jedna z perełek na forum. Co do zderzaka... no u mnie też jest parę takich śladów z przodu - to efekt dojeżdżania na maksa do krawężnika
Odpowiedzczęsto widuje to auto bo mieszkam nie daleko...przykuwa uwagę i wyróżnia się na pewno wśród lanosów ale jednak....lanos to dalej lanos ;) mimo to dalej rób swoje i dbaj o niego pozdro.
OdpowiedzDzieki. Moze kiedys przyjdzie czas na jakies ciekawsze auto ;).
OdpowiedzMiałem podobnego, nawet w tym samym kolorze o ile wzrok mnie nie myli, również z szesnastozaworowym piecem, ale 1.5. Mam mocny sentyment do tych samochodów (pierwsze własne autko), ale szczerze powiedziawszy, mimo tego nie za bardzo przypadliśmy sobie do gustu. Cierpliwości i szerokości życzę.;)
Odpowiedz