"Naprawa" uszczelki pod głowica
Przegladaliśmy z kolega komorę silnika w jego Audi A3 i przypadkiem natkneliśmy się na profesjonalnie wykonaną naprawę przedmuchu uszczelki pod głowicą... pomiędzy blok silnika a głowicę ktoś wcisnął szczelinomierz i zamazał to jakims klejem. Jak widać ludzie mają pomysły.
by
grzes92
możesz mi wyjaśnić,w jaki sposób ktoś miałby to zrobić?w szczelinę między blokiem a głowicą szpilki nie wciśniesz a ty byś chciał szczelinomierz?
Odpowiedz@grybljan18: Szczelinomierz ma też płytki grubości folii aluminiowej więc chyba na spokojnie Janusze dały radę ;D
Odpowiedz@HONDA: odsyłam do komenta niżej
Odpowiedz@grybljan18: nigdy jeszcze na szczęście głowicy nie musiałem demontować więc nie wiem jak to tam wszystko wygląda ;)
OdpowiedzOd razu widać, że się nie znacie!!!! W wielu silnikach uszczelka wystaje poza głowicę to po pierwsze. Po drugie uszczelki metalowe składają się zwykle z 2-3 warstw które są ze sobą znitowane - właśnie ten nit widać na zdjęciu. Czarny ślad to jakiś stary zaschnięty olej - trudno do określić na podstawie tego zdjęcia, ale nie wierze w to, że ktoś smarował tam klejem. Bardziej jest prawdopodobne, że spadło komuś trochę sylikonu. Słabo to widać na foto, ale jakby sprawdził to osobiście na pewnie wiedziałbym co to jest.
OdpowiedzA od kiedy glowice sklada sie na silikon ?:p
Odpowiedz