Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

BMW E46

Witam wszystkich MotoKillerów! Chciałbym Wam zaprezentować moje pierwsze autko (uprzedzam, nie, rodzice nie dali na nie ) jakim jest BMW E46 r.2000 silnik M47D20 (2.0D 136KM, 100kW)Niestety poprzedni właściciel nie był zbyt ogarnięty przy tym samochodzie, a co za tym idzie, wpadłem w minę.Nawet wole nie wiedzieć ile samochód jeździł na tym oleju. Podczas diagnostyki na stacji kontroli pojazdów olej był jak kisiel. Mam w nim trochę do ogarnięcia blachę i lakier (odpryski na masce i prawe przednie nadkole) na prawym nadkole i na progu zaczyna wychodzić trochę rudego. I oto moja mina w którą wpadłem... Koło dwumasowe. Nie jest już w dobrej kondycji (wyszło dopiero na jaw po zakupie przy pierwszej naprawie) ale na szczęście nie jest aż tak tragicznie, zaczyna dopiero się coś dziać jeszcze do wiosny mogę jeździć na tym dwumasie.Rzeczy, które już zrobiłem- prawy wahacz- lewy drążek kierowniczy- hamulec ręczny- olej- filtryDo zrobienia zostało:- blacha i lakierownie- koło dwumasowe- przednie lampy (od starości popękały)- świeceUważam, że za cenę 7500zł to nie dałem wcale dużo. Zapraszam do komentowania!Nie mogę dodać więcej zdjęć, resztę zdjęć w komentarzach.
by LubA
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar LubA
0 2

http://www76.zippyshare.com/v/fGNxpf2I/file.html http://www76.zippyshare.com/v/42h7Iox8/file.html http://www76.zippyshare.com/v/93g0Of3u/file.html http://www76.zippyshare.com/v/BFrDJw2m/file.html http://www76.zippyshare.com/v/d51WGFOF/file.html http://www76.zippyshare.com/v/A14z2DZE/file.html http://www76.zippyshare.com/v/pENcIme0/file.html http://www76.zippyshare.com/v/3Ckm6MP4/file.html http://www76.zippyshare.com/v/Kib6IPYg/file.html http://www76.zippyshare.com/v/NxmOrW6T/file.html http://www76.zippyshare.com/v/5YoHr0H5/file.html http://www76.zippyshare.com/v/i1HgzOM2/file.html

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@LubA: Myślę, że dwumas to nie jedyny poważny problem w tym samochodzie :)

Odpowiedz
avatar LubA
-1 1

@Snupi: Co jeszcze Snupi? :)

Odpowiedz
avatar Qczy
0 0

@LubA: sprawdź pompkę VP44. Też mam obecnie takie serducho, ale czekam na termin swapa na M57...

Odpowiedz
avatar LubA
0 0

@Qczy: Pompa dwa lata temu byla robiona (tak pokazuje faktura) Jesli juz patrzac tak w glab to ja spojrzalbym na wtryski niz na pompe.

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

Ano właśnie. Mówisz 7500 to niedużo. Zgadzam się - niedużo. Ale spokojnie dołożysz kolejne 7500 w to auto. Bo zaraz wyjdzie że rozrząd,świece, hamulce, amorki i zawieszenie. I jeszcze nie wiadomo co. Ja na ten przykład będę niedługo sprzedawał swoje auto. Ten sam rocznik, tylko cena za jaką będę chciał za niego wziąć to dwa razy tyle. Zwariowałem? Nie. Bo wiem, że nowy właściciel nie dołoży do samochodu ani złotówki. Bo auto w stanie idealnym jest. Ma porobione wszystko na czas, a w ciągu ostatnich 15 000 km zrobione były hamulce, zawieszenie, amortyzatory, rozrząd. A 1500 km temu wymieniony olej i filtry. A poprzednio olej i filtry były wymieniane 7500 km temu. I to właśnie różni te auta. W moje się wsiada i jedzie. Tu, by jechało trzeba sporo włożyć... PS. Lampy też ma nówki ori Hella bixenony...

Odpowiedz
avatar LubA
0 2

@Charakterek: Amorki i przednie hamulce byly robione w zeszlym roku, poprzedni wlasciciel dal mi nawet faktury co i kiedy bylo robione :) Naprawde wszystko jest w dobrym stanie procz tej blachy (choc i tak nie duzo jest rudego) no i tego dwumasu :)

Odpowiedz
avatar LubA
0 2

@Charakterek: "Tu, by jechało trzeba sporo włożyć..." zapraszam na jazde probna. Naprawde nie jest az tak z nim zle jak uwazasz po zdjeciach :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2015 o 3:21

avatar Oreofoxie
0 0

@Charakterek: rozrząd robiłeś?!? Pewnie razem z pompą wody?? Nie wiem czy się orientujesz, ale bety latają na łańcuchach, których nie wymienia się do conajmniej 500tyś! Albo gówno masz, a nie bmw, albo jesteś łoś i dajesz się robić w konia mechanikom... P.S w e46 nie było bixenonów w oryginale... Dream on, dream on...

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

@Oreofoxie: Lol, nie miałem BMW. Nie unoś się tak :)

Odpowiedz
avatar artunero
1 1

Witaj, wymiana dwumasu łączy się zazwyczaj z wymianą sprzegła, także koszta robią się niestety wysokie. Co do lamp ja na zdjęciu widzę tylko, że są zmatowiałe. Jeśli na powierzchni masz tylko mikro pęknięcia plastiku, to wystarczy oddać je do regeneracji (polecam zakład w Niezapominajkach w okolicach Otwocka). Ja sam regenerowałem lampy w swoim 18- letnim CLK, efekt powalający. Za oryginalne lampy zapłacisz ponad 1500 zł, za regeneracje dałem około 450 zł, o tajwańskich zamiennikach nie wspominam, bo szkoda kasy na nie... Rude zabezpiecz przed zimą, bo wyjdzie więcej... O świecach żarowych nie muszę chyba mówić :) Pozdrawiam i szerokości

Odpowiedz
avatar LubA
0 0

Niestety na zdjęciach nie widać za bardzo wieczorkiem wstawię zdjęcie. Co do dwumasu. Komplet ze sprzęgłem od LUK'a 1700zl. Przed zimą coś z tym rudy zrobię. Jeszcze zrobię konserwację podwozia :)

Odpowiedz
avatar vectraman80
0 0

@LubA: Nie kupuj LUK'a bo to syf i zapłacisz dwa razy bo długo nie wytrzyma. Do mojego Opla Vectry B kompletne sprzęgło z łożyskiem oporowym Valeo kosztuje 1400 zł. (znajomy z Inter Cars-u załatwił za 1040 zł.) a Luk'a 900 zł.

Odpowiedz
avatar lukasz
0 0

@LubA: Dwumas regenere wstawiaj. Dobre i tanie rozwiązanie

Odpowiedz
avatar artunero
1 1

Takich rzeczy się nie regeneruje... Przetestowałem na Audi A3 2.0 TDI DSG... Szkoda słów i pieniędzy... Po założeniu oryginału LUK wszystko jak ręką odjął... Stąd moje stwierdzenie: taniego mięsa to i psy nie chcą jeść. Zrobić raz a dobrze i mieć święty spokój :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 września 2015 o 7:31

avatar artunero
0 0

@LubA: Niestety lampy do wymiany... Szukaj oryginałów... Może uda Ci się znaleźć dobre używki...

Odpowiedz
avatar serekczek55
0 0

Ja za swoją też nie dużo dałem (de facto moje zdanie w sprawie moich pieniędzy się nie bardzo liczyło...) bo 10 koła, ale później głowica i cała masa pierdół. Jeszcze mam od cholery czujników do wymiany, bo choinka jest, poduszki nie mam jednej (chociaż wszystko proste :0) i 160k z licznika zdjęte. Z tym, że ja mam 1.8 118KM. Ogólnie E46 fajna furka, ale stanowczo odradzam przebieranie w tanich egzemplarzach. Jak macie takie pieniądze to warto zastanowić się nad E36 jeśli koniecznie ma być BMW :)

Odpowiedz
avatar Votan
-2 2

toś sie wpakował w 2l diesla...

Odpowiedz
avatar enzopodhale
0 0

Ja jak ognia unikałem kupowania diesela. Mam E46 z 320i 170km i jestem zadowolony. Sprzęgło czuć, że jest już na końcu i to mój najbliższy wydatek, tak to wydany pieniądz nie poszedł w błoto. Musze tylko drzwi dać do malowania jeszcze bo przez zakupem ktoś zrobil kreche na złość kolesiowi od którego kupiłem. Reszta elegancko chodzi, wymieniłem już wszystkie plyny, oleje i filtry. Zobaczymy jak długo mój będzie bezawaryjny :)

Odpowiedz
avatar C0rvette
-1 1

Powiadasz że na walniętym dwumasie jeszcze pojeździsz... Zapewne wiesz że w twoim motorze walnięty dwumas uszkodzi b.szybko koło pasowe (550zł) lub czego Ci nie życzę uszkodzi wał korbowy... Niestety taki urok 320d :) Do 10k ciężko kupic e36 a co mówić e46. Naciąłeś się.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 września 2015 o 20:33

Udostępnij