Obrazek udowadnia, że "te czasy" wciaż trwają (z wyjątkiem Toyoty, serio GT86 nie jest następcą Supry). Wszystkie samochody (z wyjątkiem Toyoty) na obrazku doczekali się następcę (nowa Supra powinna dojsć max za pare lat)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2015 o 22:35
@mateo95 Unia Europejska nie lubi samochodów, szczególnie te, co mają przynosić radoche.
Możliwości są 3:
-mała pojemność i duże turbo (488 GTB, 911, A45 AMG)
-mała pojemność i małe turbo albo wolnossący i hybryda (i8, Prius, LaFerrari/918/ P1, chociaż te ostatnie 3 to inna liga)
- mniejszy samochód (GT86, MX-5
- nie bierzesz się za zrobienie takich samochodów (Nissan)
Nie jestem specem ale tak po chyba wygląda :D
@Italianiec: NSX będzie hybrydą. Nowa Supra będzie Hybrydą. Prawdopodobnie nowy GTR też będzie hybrydą...
Chyba obecnie jedyny sposób na samochód sportowy.
Mam tylko nadzieję, że sportowych "maluchów" nie obciążą akumulatorami (GT86, MX5, 370Z itp.).
@uzi43 o właśnie o NSXie zapomniałem :D
Jest jeszcze turbo, dużo turbo. Te mniejsze zostaną jakie są ;) mamy przykład nowej MX-5, lekka, silnik wolnossący, ale nie ma ogromnych osiągów (w porównaniu do innych co ciągle zwiększają moc)
Z tego obrazka faktycznie nie wynika, jakby dawne czasy się skończyły, ale w szerszym kontekście, już nie jest tak wesoło. Jednak to zapewne wynika z obecnego stanu i zapotrzebowania rynku. W latach 80 i 90, to było szaleństwo, japońscy producenci mieli ogromną ilość sportowych lub usportowionych modeli, szczególnie Nissan:
Nissan March Super Turbo R (FWD, 0.9L 110 KM turbo + kompresor)
Nissan Sunny RZ-1 Nismo (FWD, 1.6L 120 KM, wolnossący)
Nissan 100NX (FWD, 2.0L 143 KM, wolnossący)
Nissan Lucino Coupe VZ-R (FWD, 1.6L 175 KM, wolnossący)
Nissan Pulsar VZ-R N1 (FWD, 1.6L 200 KM, wolnossący)
Nissan 180SX (RWD, 2.0L 205 KM, turbo)
Nissan Pulsar GTi-R (AWD, 2.0L 230 KM, turbo)
Nissan Silvia (RWD, 2.0L 220 KM, turbo)
Nissan Leopard Ultima (RWD, 3.0L 255 KM, turbo)
Nissan Fairlady Z (RWD, 3.0L 300 KM, twin turbo)
Nissan Skyline GT-R (AWD, 2.6L 280 KM, twin turbo)
To jest przykładowy okres ledwie 10 lat hehe! (1988-1998). To są pojedyncze modele (no, Lucino i Pulsar to w sumie bliźniaki).
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 września 2015 o 18:38
Dzisiaj u Nissana pozostały:
Nissan Pulsar Turbo (FWD, 1.6L 190 KM)
Nissan 370Z Nismo (RWD, 3.7L 344 KM)
Nissan Skyline 370GT (RWD, 3.7L 330 KM)
Nissan GT-R (AWD, 3.8L 550 KM)
W sumie nie jest źle, ale brakuje trochę następcy Silvia.
W tym wypadku porównanie Supry do GT86 trochę nie trafione ;) GT to tak jakby kontynuacja Corolli AE86, ale to chyba każdy wie :D
Odpowiedz@Snupi: Mi to bardziej Lexusa LFA przypomina niż GT86 :D
OdpowiedzObrazek udowadnia, że "te czasy" wciaż trwają (z wyjątkiem Toyoty, serio GT86 nie jest następcą Supry). Wszystkie samochody (z wyjątkiem Toyoty) na obrazku doczekali się następcę (nowa Supra powinna dojsć max za pare lat)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2015 o 22:35
@Italianiec: Szkoda tylko że z tego co słychać w świecie motoryzacji Supra będzie Hybrydą, a nie klasycznym RWD...
Odpowiedz@mateo95 Unia Europejska nie lubi samochodów, szczególnie te, co mają przynosić radoche. Możliwości są 3: -mała pojemność i duże turbo (488 GTB, 911, A45 AMG) -mała pojemność i małe turbo albo wolnossący i hybryda (i8, Prius, LaFerrari/918/ P1, chociaż te ostatnie 3 to inna liga) - mniejszy samochód (GT86, MX-5 - nie bierzesz się za zrobienie takich samochodów (Nissan) Nie jestem specem ale tak po chyba wygląda :D
Odpowiedz@Italianiec: NSX będzie hybrydą. Nowa Supra będzie Hybrydą. Prawdopodobnie nowy GTR też będzie hybrydą... Chyba obecnie jedyny sposób na samochód sportowy. Mam tylko nadzieję, że sportowych "maluchów" nie obciążą akumulatorami (GT86, MX5, 370Z itp.).
Odpowiedz@uzi43 o właśnie o NSXie zapomniałem :D Jest jeszcze turbo, dużo turbo. Te mniejsze zostaną jakie są ;) mamy przykład nowej MX-5, lekka, silnik wolnossący, ale nie ma ogromnych osiągów (w porównaniu do innych co ciągle zwiększają moc)
OdpowiedzZ tego obrazka faktycznie nie wynika, jakby dawne czasy się skończyły, ale w szerszym kontekście, już nie jest tak wesoło. Jednak to zapewne wynika z obecnego stanu i zapotrzebowania rynku. W latach 80 i 90, to było szaleństwo, japońscy producenci mieli ogromną ilość sportowych lub usportowionych modeli, szczególnie Nissan: Nissan March Super Turbo R (FWD, 0.9L 110 KM turbo + kompresor) Nissan Sunny RZ-1 Nismo (FWD, 1.6L 120 KM, wolnossący) Nissan 100NX (FWD, 2.0L 143 KM, wolnossący) Nissan Lucino Coupe VZ-R (FWD, 1.6L 175 KM, wolnossący) Nissan Pulsar VZ-R N1 (FWD, 1.6L 200 KM, wolnossący) Nissan 180SX (RWD, 2.0L 205 KM, turbo) Nissan Pulsar GTi-R (AWD, 2.0L 230 KM, turbo) Nissan Silvia (RWD, 2.0L 220 KM, turbo) Nissan Leopard Ultima (RWD, 3.0L 255 KM, turbo) Nissan Fairlady Z (RWD, 3.0L 300 KM, twin turbo) Nissan Skyline GT-R (AWD, 2.6L 280 KM, twin turbo) To jest przykładowy okres ledwie 10 lat hehe! (1988-1998). To są pojedyncze modele (no, Lucino i Pulsar to w sumie bliźniaki).
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2015 o 18:38
Dzisiaj u Nissana pozostały: Nissan Pulsar Turbo (FWD, 1.6L 190 KM) Nissan 370Z Nismo (RWD, 3.7L 344 KM) Nissan Skyline 370GT (RWD, 3.7L 330 KM) Nissan GT-R (AWD, 3.8L 550 KM) W sumie nie jest źle, ale brakuje trochę następcy Silvia.
OdpowiedzJak dla mnie te nowe to szybciej wyglądają niż jeżdżą. Dlatego kochajmy i szanujmy klasyki bo prawdziwa motoryzacja wymierać będzie!
Odpowiedz