@Snupi: z tyłu wystaje tylko rant i z przodu jest zrobiony delikatny negatyw zeby również wystawał rant na tzw policjanta hehe.
To ma być taki typowo dupowóz więc tylko gwint , koło i odświeżenie lakieru bo nie idę bardziej w niego. :) Zbieram na coś w co nie będzie szkoda pakować $ i będzie można zrobić dobry projekt.
@SunnyPB: "wystarczą chęci" co przez to rozumiesz ??;D
Sam posiadam już drugą almerkę i tył jako tako się prezentuje ale z przodu mogło by jeszcze troszkę usiąść a ciąć sprężyn nie chcę ;)
@HONDA: gwint od golfa 3 koszt 450zl nówka, poduszkę górnego mocowania amortyzatora rozwiercasz z 12 na 14mm, w dolnym mocowaniu gwintu z otworow robisz fasolki i dopasowujesz do otworów w zwrotnicy i tadam gwint od golfa zaadoptowany do almery. To samo robilem w sunnym, w tym że na przód i tył pasował ten sam gwint od golfa(przód). :)
@SunnyPB: heh sunny ma niezależne zawieszenie z tyłu i jest bajka ;)
dzięki wielkie za odpowiedź może na wiosnę się zatem pokuszę na gwinty na przód ;D
Swoją drogą nie rozumiem dlaczego dedykowany gwint do almery na tak wybujałe ceny ;((
Toż to auto klasy gulfa
Fajnie stoi ;) Myślałeś o poszerzeniach nadkoli?
Odpowiedz@Snupi: z tyłu wystaje tylko rant i z przodu jest zrobiony delikatny negatyw zeby również wystawał rant na tzw policjanta hehe. To ma być taki typowo dupowóz więc tylko gwint , koło i odświeżenie lakieru bo nie idę bardziej w niego. :) Zbieram na coś w co nie będzie szkoda pakować $ i będzie można zrobić dobry projekt.
Odpowiedz@SunnyPB: Dobry człowieku z czego chcesz zastosować gwint ???
Odpowiedz@HONDA: Gwint już jest zastosowany, tylko nie skręcony. Na przód wystarczą chęci i pasuje od golfa 3, na tył niestety tylko sprężyny obniżające.
Odpowiedz@SunnyPB: "wystarczą chęci" co przez to rozumiesz ??;D Sam posiadam już drugą almerkę i tył jako tako się prezentuje ale z przodu mogło by jeszcze troszkę usiąść a ciąć sprężyn nie chcę ;)
Odpowiedz@HONDA: gwint od golfa 3 koszt 450zl nówka, poduszkę górnego mocowania amortyzatora rozwiercasz z 12 na 14mm, w dolnym mocowaniu gwintu z otworow robisz fasolki i dopasowujesz do otworów w zwrotnicy i tadam gwint od golfa zaadoptowany do almery. To samo robilem w sunnym, w tym że na przód i tył pasował ten sam gwint od golfa(przód). :)
Odpowiedz@HONDA: Oczywiście jest gwint dedykowany do almery ale to koszt ok 2k.
Odpowiedz@SunnyPB: heh sunny ma niezależne zawieszenie z tyłu i jest bajka ;) dzięki wielkie za odpowiedź może na wiosnę się zatem pokuszę na gwinty na przód ;D Swoją drogą nie rozumiem dlaczego dedykowany gwint do almery na tak wybujałe ceny ;(( Toż to auto klasy gulfa
Odpowiedz