Japońska wersja popularnej Toyoty Starlet, która wychodziła tylko z kierownicą po prawej stronie. Model produkowano w latach 1996-1999. Seryjny silnik 1.3 w wersji JDM doposażono w Turbo, przez co z 86KM udało się podnieść moc do 133KM i 157Nm. Przy wadze niespełna 900kg samochód do setki rozpędzał się w czasie 9.6s.
Omawiany egzemplarz posiada kierownicę po lewej stronie. Nadwozie pochodzi z wersji europejskiej, natomiast całą resztę przełożono z japońskiej Glanzy.
Silnik 4E-FTE poddano modyfikacjom. Turbina została zmieniona na Garrett'a CT9h, wtryskiwacze 440cc pochodzą z Mazdy RX8, pompa paliwa Walbro 255, zawór upustowy Bailey, sportowa chłodnica z Hondy Civic, układ dolotowy FMIC. Całość wystrojona na sterowniku Ecumaster DET3- udało się osiągnąć 210 KM co czyni ten egzemplarz dobrą pojeżdżawką.
Całość stoi na 15' calowych felgach Tecnomagnesio.
Bride, Nardi ori czy fake?
Odpowiedz@uzi43: replika Nardi, tutaj temat na forum: http://starletclub.phorum.pl/viewtopic.php?t=1692&postdays=0&postorder=asc&start=0
Odpowiedz