Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Top Setup Civic EG

Ta Honda brała udział w amerykańskiej wersji Touge. Miała lepszy niż 400ru konny NSX. W jednej z drużyn w aucie padła uszczelka pod głowicą, było to Lan Evo 8. Charlie Ryu z Hondą nie został zaproszony ale jednak tam się pojawił i udało mu się zaprezentować auto. Sam drift king był pod wrażeniem po jeździe próbnej. Pod maską znajduję się silnik K20A. Dolot K&N, 3 calowy wydech. Pompa paliwa z DC2, listwa wtryskowa paliwa AEM oraz regulator ciśnienia paliwa, ECU Hondata K-Pro. Sprzęgło fabryczne zmienione na Exedy, szpera helikalna, przełożenie główne 4.7. Amortyzatory APEX'i, przedni i tylny stabilizator z DC2 oraz przednia górna rozpórka. NA zdjęciach widać także harness bar. Swap hamulców z DC2, pompa hamulcowa DC5. Felgi 15" Kosei K-1 z oponami Toyo RA1 205/50/15. Wnętrze rozebrane, masa 910kg. W środku 2 fotele kubełkowe. Kubeł z pasami Sparco dla kierowcy. Dla pasażera jest to zapewne Recaro z Integry. Moc silnika nie została podana ale po tych modyfikacjach można dedukować.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Audi_BMW
1 1

Wąż ogrodowy zawsze da radę

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@Audi_BMW: Też mi się to rzuciło w oczy ale wbrew pozorom najprostsze rozwiązanie jest najskuteczniejsze.

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
0 0

@Tech: tylko że paliwo tego węża zniszczy, no chyba że jest przystosowany do tego a wygląda jak ogrodowy :P

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@Kaczogrod758: Wąż ogrodowy jest użyty tylko do odmy. Wąż do paliwa jest już stalowy w oplocie, widać tylko trzeba się przyjrzeć.

Odpowiedz
Udostępnij