Top Setup Civic EG
Ta Honda brała udział w amerykańskiej wersji Touge. Miała lepszy niż 400ru konny NSX. W jednej z drużyn w aucie padła uszczelka pod głowicą, było to Lan Evo 8. Charlie Ryu z Hondą nie został zaproszony ale jednak tam się pojawił i udało mu się zaprezentować auto. Sam drift king był pod wrażeniem po jeździe próbnej. Pod maską znajduję się silnik K20A. Dolot K&N, 3 calowy wydech. Pompa paliwa z DC2, listwa wtryskowa paliwa AEM oraz regulator ciśnienia paliwa, ECU Hondata K-Pro. Sprzęgło fabryczne zmienione na Exedy, szpera helikalna, przełożenie główne 4.7. Amortyzatory APEX'i, przedni i tylny stabilizator z DC2 oraz przednia górna rozpórka. NA zdjęciach widać także harness bar. Swap hamulców z DC2, pompa hamulcowa DC5. Felgi 15" Kosei K-1 z oponami Toyo RA1 205/50/15. Wnętrze rozebrane, masa 910kg. W środku 2 fotele kubełkowe. Kubeł z pasami Sparco dla kierowcy. Dla pasażera jest to zapewne Recaro z Integry. Moc silnika nie została podana ale po tych modyfikacjach można dedukować.
by
konto usunięte
Wąż ogrodowy zawsze da radę
Odpowiedz@Audi_BMW: Też mi się to rzuciło w oczy ale wbrew pozorom najprostsze rozwiązanie jest najskuteczniejsze.
Odpowiedz@Tech: tylko że paliwo tego węża zniszczy, no chyba że jest przystosowany do tego a wygląda jak ogrodowy :P
Odpowiedz@Kaczogrod758: Wąż ogrodowy jest użyty tylko do odmy. Wąż do paliwa jest już stalowy w oplocie, widać tylko trzeba się przyjrzeć.
OdpowiedzZanim łowca utraconej męskości zaatakuje: http://motokiller.pl/forum/topic/2374-lowca-nietoperzy/
Odpowiedz