Fotka jeszcze z aukcji. Autko miało wady, jednak stwierdziłem, że dam radę wszystkie wyeliminować bez problemu.
Tak prezentował się środek. Były problemy z przełącznikiem od szyb (nie zawsze działał), lusterkiem elektrochromatycznym (było rozlane) i przełącznikiem od manipulacji lusterkami.
Dwa dni później auto oddałem do mechanika na wymianę Pasków, rolek, napinaczy, świec, filtrów, płynów itp. Za same części wyszło prawie 1200zł, ale przynajmniej byłem znacznie bardziej pewny pojazdu.
Pierwsze modyfikacje - lusterko elektrochromatyczne z 407 zamiast 406. Musiałem nieco przerobić mocowanie, ale się udało. Dodatkowo okazyjnie udało mi się nabyć przełączniki do szyb i lusterek, wiec je także wymieniłem.
A tak lusterko prezentuje się już na miejscu.
Później przyszedł czas na wymianę emblematu (fotka już była na motokillerze)
Wraz z lipcem przyszło najwięcej zmian. Wymieniłem przewód wysokiego ciśnienia od pompy wspomagania, bo się pocił. No i oczywiście wpadł nowy Aku (Stara Centra obok nowej - 55Ah i 460A prądu rozruchowego vs 64Ah i 640A prądu rozruchowego)
Zazdraszczam wydechu XD Też muszę coś pokminić :P
OdpowiedzŁadny :p :D Widzę, że benzynka ;d silnik pewnie 2.0 132/136 :)
Odpowiedz@master2561: Dokładnie jest to 2.0 XU10J4R. Niby 132KM, ale servicebox podaje 135KM
OdpowiedzNie jestem fanem aut z Francji ale ten egzemplarz mi sie bardzo podoba :)
OdpowiedzAutko bardzo ładne, jednak jak już wsadziłeś tam 18" to mógł zejść trochę niżej, liczę, że jest to w planach modyfikacji :)
Odpowiedz@MagicMan1123: Mam tam zamontowane sprężyny Eibacha. Auto jest niżej niż w serii. Na zdjęciu wygląda jakby był wysoko bo stoi dwoma kołami na chodniku.
OdpowiedzUwielbiam 406 Coupe! Sam szukam, ale o zadbaną ciężko i niezajechaną. Działaj i wrzucaj postępy chętnie podpatrzę to i owo :)
Odpowiedz