@Lowca_nietoperzy: Takie wpadki jak 2.0 Twin Spark ma każda marka, chociaż muszę przyznać, że gorsza jest skrzynia Selespeed, ale była ona innowacją w tej klasie samochdów jak na tamte czasy tak więc ją bym pominął. Jak już stwierdziłem każdy koncern miał awaryjne jednostki, pragnę tutaj przypomnieć 2.2 DCi, całą serie silników TSI, w których problemy zaczynają się już przy 30 tyś kilometrów no i już legendarne 2.0 TDI PD ;) Polecam zobaczyć sobie opinie o fiatowskim silniku 1.9 JTD (montowanym również w niektórych Alfach, pierwszy silnik z common railem), potrafi on wytrzymać nawet więcej niż 1.9 TDI :)
@igik1234:
"(montowanym również w niektórych Alfach...)" JTD montowane we wszystkich Alfach napędzanych dieslem. A silnik 1.9 JTD był pierwszy raz zastosowany w Alfie 156 w 97r., a dop później JTD trafiło do Fiatów. I zgadzam się z Kolegą że to bardzo wytrzymałe silniki.
Swietny system doświetlania lawety XD
OdpowiedzAha, bo tu chodzi o to że niby Alfa się psuje? ;DDD Ale śmieszne hihi. (Sarkazm jakby ktoś nie zrozumiał)
Odpowiedz@igik1234: nie no racja, najbardziej bezawaryjne auto szczególnie z TS pod maska..
Odpowiedz@Lowca_nietoperzy: Takie wpadki jak 2.0 Twin Spark ma każda marka, chociaż muszę przyznać, że gorsza jest skrzynia Selespeed, ale była ona innowacją w tej klasie samochdów jak na tamte czasy tak więc ją bym pominął. Jak już stwierdziłem każdy koncern miał awaryjne jednostki, pragnę tutaj przypomnieć 2.2 DCi, całą serie silników TSI, w których problemy zaczynają się już przy 30 tyś kilometrów no i już legendarne 2.0 TDI PD ;) Polecam zobaczyć sobie opinie o fiatowskim silniku 1.9 JTD (montowanym również w niektórych Alfach, pierwszy silnik z common railem), potrafi on wytrzymać nawet więcej niż 1.9 TDI :)
Odpowiedz@igik1234: "(montowanym również w niektórych Alfach...)" JTD montowane we wszystkich Alfach napędzanych dieslem. A silnik 1.9 JTD był pierwszy raz zastosowany w Alfie 156 w 97r., a dop później JTD trafiło do Fiatów. I zgadzam się z Kolegą że to bardzo wytrzymałe silniki.
Odpowiedz