Nie chcę "krakać" ale ta Alfa w Polsce też skończy na lawecie :D a czemu? jak na polskie drogi to ma za niskie podwozie :D Wiem że jeździ wiele zglebionych furek ale zmierzam do tego, że alfy jakoś nie widziałem w tym setupie a po drugie nie świecą one przykładem solidności więc...nie wróży to nic szałowego bo wiadomo nagle nie poprawią się drogi w naszym pięknym kraju.
@nitro997: Alfa już o tym pomyślała i zrobiła podnoszony przedni spliter :) Wystarczyło obejrzeć filmy promujące żeby to zobaczyć, a jeżeli chodzi o trwałość to wszelkie stereotypy zostały przyniesione z lat 90 ;) Na przykład 159 była i jest już bardzo udanym i niezawodnym modelem, szczególnie z silnikami diesla i bije na głowę pod tym względem niektórych konkurentów nawet niemieckich.
@igik1234: Nie tyle '90 co końcówka '80 kiedy Alfa miała spore problemy finansowe. To wtedy jakość wykonania spadła, auta stały się awaryjne i rdzewiały.
Modele z lat '90 już problematyczne nie są. ;)
@Folley96: Da się zdziwić, ale gwarantuje że zadbany wytrzyma co najmniej tyle lub nawet więcej co 1.9 grupy VAG, chciałbym również przypomnieć że to właśnie w tej jednostce po raz pierwszy w 1998 roku zastosowano common rail ;)
@nitro997: Zatem nie kracz tylko poczytaj, pogadaj z ludźmi, bo jakbyś był na czasie, a nie żył przeszłością to byś wiedział, że chociażby 159 jakością wykonania i bezawaryjnością nie ustępuje niemieckiej konkurencji, w tym polskiemu synonimowi bezawaryjności - Passatowi.
Druga sprawa, 4C, które również są dość niskimi samochodami, jakoś w PL jeżdżą i nie ma z tym problemu, podobnie jak i mnóstwo innych sportowych samochodów.
Nie chcę "krakać" ale ta Alfa w Polsce też skończy na lawecie :D a czemu? jak na polskie drogi to ma za niskie podwozie :D Wiem że jeździ wiele zglebionych furek ale zmierzam do tego, że alfy jakoś nie widziałem w tym setupie a po drugie nie świecą one przykładem solidności więc...nie wróży to nic szałowego bo wiadomo nagle nie poprawią się drogi w naszym pięknym kraju.
Odpowiedz@nitro997: Alfa już o tym pomyślała i zrobiła podnoszony przedni spliter :) Wystarczyło obejrzeć filmy promujące żeby to zobaczyć, a jeżeli chodzi o trwałość to wszelkie stereotypy zostały przyniesione z lat 90 ;) Na przykład 159 była i jest już bardzo udanym i niezawodnym modelem, szczególnie z silnikami diesla i bije na głowę pod tym względem niektórych konkurentów nawet niemieckich.
Odpowiedz@igik1234: Nie tyle '90 co końcówka '80 kiedy Alfa miała spore problemy finansowe. To wtedy jakość wykonania spadła, auta stały się awaryjne i rdzewiały. Modele z lat '90 już problematyczne nie są. ;)
Odpowiedz@igik1234: 1.9JTD jest lepszym silnikiem niż konkurencyjny 1.9TDI :P
Odpowiedz@Folley96: Da się zdziwić, ale gwarantuje że zadbany wytrzyma co najmniej tyle lub nawet więcej co 1.9 grupy VAG, chciałbym również przypomnieć że to właśnie w tej jednostce po raz pierwszy w 1998 roku zastosowano common rail ;)
Odpowiedz@nitro997: Zatem nie kracz tylko poczytaj, pogadaj z ludźmi, bo jakbyś był na czasie, a nie żył przeszłością to byś wiedział, że chociażby 159 jakością wykonania i bezawaryjnością nie ustępuje niemieckiej konkurencji, w tym polskiemu synonimowi bezawaryjności - Passatowi. Druga sprawa, 4C, które również są dość niskimi samochodami, jakoś w PL jeżdżą i nie ma z tym problemu, podobnie jak i mnóstwo innych sportowych samochodów.
OdpowiedzCiekawe kiedy będę je widywać na testach z Tychów na salmopolu :)
Odpowiedz@EJ22: Podobno po Bielsku już jakaś jeździ ;)
Odpowiedz@igik1234: Tylko podobno, bo jeszcze w sprzedaży Giuli nie ma...
Odpowiedz@FXX: Chodziło mi o egzemplarz testowy przez FCA ;)
Odpowiedz@igik1234: A to zmienia postać rzeczy :) Mea culpa :)
Odpowiedz