@shater: D jest tańsza. Zamontowanie turbo i naprawa potencjalnych uszkodzeń też jest duuużo tańsza.
Kwestia gustu, Honda ma tyle cudownych silników, że każdy coś dla siebie wybierze.
Sam byłem zwolennikiem D serii ze względu na koszta i rozwojowość, ale przejażdżka B16A1 mi to z głowy wybiła. Teraz jestem dumnym posiadaczem B16A2 i wole mieć je w N/A na 200KM niż d16 z turbo 250KM.
Dlaczego D-seria a nie B? Czy był jakiś konkretny powód czy tak po prostu wyszło?
Odpowiedz@shater: Ponieważ D seria charakteryzuję się większym momentem obrotowym na podobnym setupie jak silnik B serii.
Odpowiedz@shater: D jest tańsza. Zamontowanie turbo i naprawa potencjalnych uszkodzeń też jest duuużo tańsza. Kwestia gustu, Honda ma tyle cudownych silników, że każdy coś dla siebie wybierze. Sam byłem zwolennikiem D serii ze względu na koszta i rozwojowość, ale przejażdżka B16A1 mi to z głowy wybiła. Teraz jestem dumnym posiadaczem B16A2 i wole mieć je w N/A na 200KM niż d16 z turbo 250KM.
Odpowiedz@uzi43: Uzi to samo twierdzę co Ty. Mam znajomych Del Sol D16Z6T i EJ9 D16A9 turbo. Dają dużo frajdy z jazdy ale głębsze uczucia mam do motorowni NA.
Odpowiedzpomaranczowe kierunki wygladaly by milion razy lepiej
Odpowiedz