Pierwsze przymiarki okuć. Jak widać na filmie autko nie schodzi bardzo nisko bo okucia są strasznie wysokie. Okucia idą pod tokarkę i po zabiegu tył będzie schodził jakieś 5cm niżej. Niestety na 19" nie da się zejść do ziemi...
(poniższy komentarz jest moim wyrażony przeze mnie i proszę bez bólu pośladków) powiem tak, air jest jak gimusik - niby fajnie wygląda ale jest nie praktyczny wcale.. air miota cie po zakrętach jak łodzią po sztormie a wozisz się po zlotach jak panicz, natomiast gwint jest o tyle lepszy (100% lepszy) ze musisz się liczyć z wyrzeczeniami typu progi nierówności. a co dostajesz? przyczepność godna niskiego zawiasu + szacun godny tego poświęcenia. także mówcie co chcecie ale static zawsze będzie przed powietrzem.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2015 o 21:46
Masz racje ale moim zdaniem tylko w przypadku np bmw 325 w góre. Po prostu takich "podsportowionych". Bo takie bujanie chyba nie bd przeszkadzać w krązowniku jak passat czy jakaś audica z 1.9 90hp
(poniższy komentarz jest moim wyrażony przeze mnie i proszę bez bólu pośladków) powiem tak, air jest jak gimusik - niby fajnie wygląda ale jest nie praktyczny wcale.. air miota cie po zakrętach jak łodzią po sztormie a wozisz się po zlotach jak panicz, natomiast gwint jest o tyle lepszy (100% lepszy) ze musisz się liczyć z wyrzeczeniami typu progi nierówności. a co dostajesz? przyczepność godna niskiego zawiasu + szacun godny tego poświęcenia. także mówcie co chcecie ale static zawsze będzie przed powietrzem.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2015 o 21:46
Bujanie w zakrętach? Prawde mowiac nie spotkalem autka z airem w ktorym taka sytuacja miala miejsce ale ok :)
OdpowiedzMasz racje ale moim zdaniem tylko w przypadku np bmw 325 w góre. Po prostu takich "podsportowionych". Bo takie bujanie chyba nie bd przeszkadzać w krązowniku jak passat czy jakaś audica z 1.9 90hp
Odpowiedz