Noo właśnie. Też mam VTSa i chce go posadzić. Tył wiadomo belka i krótsze amor ale jakieś twardsze gumy? Drążki mogą nie wytrzymać belki...a przód gwint? Bez probelmu pasuje kit np z tatechnix?
Tył na przedostatnim zabku siedzi + amory krotsze bilstein, przy nast. Regeneracji zejde na ostatni zabek i zapewne wrzuce poliuretan, bo na zwyklych gumach drazki dlugo nie wytrzymaja. Na przodzie sprężyny -60 + amory kyb premium 2 cm krotsze i tyle:) po zakretach jedzie jak przyklejona, zero przechylu tylko czuc jak belka pomaga w zakretach:)
Zmotywowales mnie :D umówiłem się na obniżenie belki zamówiłem sprężyny -40 apexi i amorki TRW 2cm krótsze. Zobaczymy jak będzie wyglądać. Z tego co wyczytałem już od serii vts jest 15 mm niższa
No konkret. A zdradzisz co tam masz? Same sprężyny czy np gwint ? ładnie siedzi i to fest.
Odpowiedz@nitro997: Mnie się wydaję, że on tam pod podłogą ma ostrze i kosi trawę :D
OdpowiedzNoo właśnie. Też mam VTSa i chce go posadzić. Tył wiadomo belka i krótsze amor ale jakieś twardsze gumy? Drążki mogą nie wytrzymać belki...a przód gwint? Bez probelmu pasuje kit np z tatechnix?
OdpowiedzTył na przedostatnim zabku siedzi + amory krotsze bilstein, przy nast. Regeneracji zejde na ostatni zabek i zapewne wrzuce poliuretan, bo na zwyklych gumach drazki dlugo nie wytrzymaja. Na przodzie sprężyny -60 + amory kyb premium 2 cm krotsze i tyle:) po zakretach jedzie jak przyklejona, zero przechylu tylko czuc jak belka pomaga w zakretach:)
OdpowiedzZmotywowales mnie :D umówiłem się na obniżenie belki zamówiłem sprężyny -40 apexi i amorki TRW 2cm krótsze. Zobaczymy jak będzie wyglądać. Z tego co wyczytałem już od serii vts jest 15 mm niższa
Odpowiedz