nie mogę zlokalizować na nim wycinek na zawory. albo jest tak zmasakrowany ze już uch nie ma ;D a i na środku jest otwór jak by po świecy a w 2 t świece są centralnie
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 października 2012 o 20:06
nie każdy silnik ma tłoki z wycięciami na zawory, wręcz przeciwnie, bardzo dużo silników i po prostu nie ma bo moc oraz ich standardowe użytkowanie nie wymagają aż takiego sprężenia
Mogę powiedzieć z własnego doświadczenia, mam taki sam tłok na pamiątkę, w podobnym stanie a przyczyną był.... GAZ (LPG) i deptanie auta (silnik 2.8 VR6 w Passacie), co prawda mocno mu w tym pomogłem, lecąc na gazie przez 180 km non stop powyżej 200 km/h :)
Skoro takie rzeczy się dzieją z tłokiem to musi on być wątpliwej jakości... W pornolezie taty przy 60k km założona była instalacja lpg i do tej pory non stop na gazie jeździ a ma już około 350k km nakręcone. A lekko też nie ma.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 października 2012 o 20:15
Nie według mnie korba nie ma tu nic do gadania. Mi kiedyś w trakcie jady przy 9 tyś obr. korba się urwała to silnik zbierałem z jezdni na odległości 150m puki się nie zatrzymałem, został tylko dzwon skrzyni, to wtedy robi spustoszenie :)
ten tłok z kolei od 'dwutakta'. 2t też umie ;), jaka była przyczyna?
OdpowiedzJak to z 2t? 4t tak samo jak i poprzednie :)
Odpowiedznie mogę zlokalizować na nim wycinek na zawory. albo jest tak zmasakrowany ze już uch nie ma ;D a i na środku jest otwór jak by po świecy a w 2 t świece są centralnie
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2012 o 20:06
nie każdy silnik ma tłoki z wycięciami na zawory, wręcz przeciwnie, bardzo dużo silników i po prostu nie ma bo moc oraz ich standardowe użytkowanie nie wymagają aż takiego sprężenia
Odpowiedzale widać ze na tym tłoku coś "wyrosło" i zakryło wycinki
OdpowiedzZwróć uwagę na pierścień olejowy.
Odpowiedzjak to sie stało ?
OdpowiedzNie mam pojęcia zielonego w jaki sposób narobiło takiej kuurwiizny :)
Odpowiedzmoże zalał paliwem lotniczym i sie stopoło :D
Odpowiedzhahaha :D jakim by nie zalał, to niezłego cyrku narobiło :)
Odpowiedzod jakiego to motoru wiesz może?
OdpowiedzNiestety nie wiem.
OdpowiedzMogę powiedzieć z własnego doświadczenia, mam taki sam tłok na pamiątkę, w podobnym stanie a przyczyną był.... GAZ (LPG) i deptanie auta (silnik 2.8 VR6 w Passacie), co prawda mocno mu w tym pomogłem, lecąc na gazie przez 180 km non stop powyżej 200 km/h :)
OdpowiedzSkoro takie rzeczy się dzieją z tłokiem to musi on być wątpliwej jakości... W pornolezie taty przy 60k km założona była instalacja lpg i do tej pory non stop na gazie jeździ a ma już około 350k km nakręcone. A lekko też nie ma.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2012 o 20:15
wyglada jak by korba bokiem wyszla :D
OdpowiedzNie według mnie korba nie ma tu nic do gadania. Mi kiedyś w trakcie jady przy 9 tyś obr. korba się urwała to silnik zbierałem z jezdni na odległości 150m puki się nie zatrzymałem, został tylko dzwon skrzyni, to wtedy robi spustoszenie :)
Odpowiedzrozmowa 100 km wczesniej. "-laduj 1.0 bara, wytrzyma -mowie ci ze nie da rady -laduj, jakos to wystroisz -na twoja odpowiedzialnosc -no dobra..."
Odpowiedz