Dzisiaj na ulicy Polnej w Warszawie spotkałem taki rarytas. Raczej rzadkie autko u nas na drogach. Prezentował się na prawdę dobrze.
Niestety nie jest to wersja z V12, ale myślę, że nikt nie pogardziłby takim samochodem nawet z V8 i 286KM pod maską.
dobra ósema nie jest zła, ale felga nie pasuje a za parkowanie to sie brawa należą ;)
OdpowiedzWłaśnie ten silnik, V8 jest najlepszym wyborem do 8 jak i 7er :)
Odpowiedz@matiqq: Dodatkowo V8 było dostępne w manualu :)
OdpowiedzWybacz nie znam się na BMW :P Kierowałem się raczej mocą :P
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Jak się kierowałeś mocą to dlaczego nie V12 które ma 100 KM więcej od V8 ? :D
OdpowiedzTutaj chodziło matiqq'owi o ten zapis: "Niestety nie jest to wersja z V12," Więc kierowałem się tym, że pewnie każdy by wolał V12 właśnie ze względu na większą moc :P
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Oczywiście jest to zrozumiałe, że V12 > V8, jednak w przypadku BMW i modeli e31, e32, e38, e39 lepszym wyborem jest silnik b40 lub b44 czyli V8 4.0 lub 4.4 litra niż V12 5.0, 5.4 litra, gdzie różnica na papierku jest +16 do +30kilku KM, jednak w praktyce samochody jadą od 0 do 250 identycznie i nie jest ani ekonomicznym ani rozumnym wybieranie V12 :) Oczywiście nie mówimy tu o modelach CSi oraz podobnych, gdzie silnik to 5,6litra i prawie 500KM, są to wyjątki :)
OdpowiedzW Kielcach widywałem Alpine B12 ;)
Odpowiedz@TheZioMeK: W Polsce jeździ więcej Alpin i MPowerów niż z fabryki wyjechało ;) a tak na poważnie to mam nadzieję że ta nadwyżka to tylko z E36 i E39 jest robiona ;p
Odpowiedz