Samodzielna naprawa słupka C w Citroenie Xsara
Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka. Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów. Koszty bez lakierowania- 50 zł.
by
matteusz
Jak Ci sie udało w takim miejscu to przygiąć?
Odpowiedz@Lowca_nietoperzy: wybijakiem ;)
OdpowiedzJa bym swojego auta nigdy tak nie zabetonował
Odpowiedz@mag_magik_1: zużyłem średnią puszkę szpachli uniwersalnej na całość, więc nie ma tragedii :P były gorsze u niektórych ;)
OdpowiedzDobierz lakier pod kolor za 30zł + bezbarwny 10zł i będzie cacy. Nie będzie się tak w oczy rzucać.
Odpowiedz