Tak hejtuja civici a to też przecież piź*zi i brzmi jak praktycznie każde r6 z stajni bmw... Ba nawet kiedyś znalazł się koleś który twierdził ze r6 przewyższa v8... xd
To jest to 285KM? Jeżeli tak to lipnie to przyspiesza, golf 3 2.9L ma tylko 190KM i tylko 1s dłużej trawa rozpędzanie do setki. Takim golfem bez problemu można by objechać emke na torze (nie na prostej). Tylko bez spiny, żeby nie było - lubię beemki, ale z tą akurat się nie popisali.
@mihaus: Nie popisali się? Według Ciebie niemal 100 Koni z litra pojemności (a w przypadku nowszego 3.2 równe 100)w wolnossącym silniku to jest słaby wynik? VW z niemal tej samej pojemności wyciska ledwie 190KM... A jeśli twierdzisz, że Golfem Vr6(seryjnym) objechałbyś M3 na torze, w zakrętach no to poooozdro z podłogi :) Jak ja lubię takich teoretyków co swoją wiedzę czerpią z analizy suchych papierowych danych i z jakichś filmików na yt. :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 lipca 2015 o 12:20
@mihaus: A żeby jeszcze dobitniej Ci pokazać, jak dobrze wyważonym i świetnie prowadzącym się autem jest M3 E36, to proszę masz taki filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=_XeEBfCunZo
Stare E36 vs superauta młodsze o jakieś 20 lat, na chyba najlepiej weryfikującym umiejętności kierowców i ich maszyn torze. ;] Jak widać mimo że na prostych dużo wyższa moc Porsche i Lambo robi swoje, to jednak w ciasnych zakrętach BMW nadrabia. A teraz postaw tam podsterownego Golfa z Syncro i słabym rozkładem mas... :v
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 lipca 2015 o 12:33
@Ltvnsky: seryjny vr6 4x4 seryjną m3? nie ma problemu. Co do parmetrów silnika tych konkretnych wersji - masz racje, to tylko suche fakty z internetu, ale co do prowadzenia w zakrętach mam porównanie między golfem mk3 1.8 syncro i e36 2.0 i jadąc golfem ok 105km/h przez ostry zakręt było tylko słychać delikatny pisk wszystkich opon i zero uślizgów, a jadąc e36 przez ten sam zakręt w tych samych warunkach ok 97km/h pojawiła się dość znaczna nadsterowność. Porównanie co prawda z dupy i różnica prędkości niby nie duża, ale nie wmówisz mi że syncro jest podsterowne, bo nie jest.
@Ltvnsky: A co do zakętów na nordschleife, tam często są takie sytuacje że stare samochody, bez względu na markę doganiają lub nawet wyprzedzają nowe "superauta", ale to nie jest związane z aspektami technicznymi samochodów, a z asekuracyjną jazdą kierowców tychże "superaut", po prostu oni nie wykorzystują w 100% możliwości swoich samochodów bo zapłacili za nie gruby hajs i się po prostu o nie boją.
@mihaus: ale nie porównuj zwykłej e36 do M3. :)To są dwie różne bajki jeśli chodzi o zawias, ba, już w E46 cała płyta podłogowa się różniła, auto było szersze itd.
Stan większości egzemplarzy e36 na polskich drogach jest tragiczny (sam raz jeździłem 328i w sedanie, gdzie tył przy 60kmh na prostej drodze dosłownie pływał). Dobre, zadbane M3 w zakrętach nie da szans żadnemu Golfowi. To zupełnie dwa inne typy aut. A co do tej asekuracyjnej jazdy to bym polemizował, kierowca kierowcy nie równy, tak samo nie można stwierdzić że typek w M3 jechał na maksa swoich możliwości. ;) Każdy ma swoją opinię, jednak nie bez powodu M3 było przez wieeeelu dziennikarzy i wiele pism wymieniane jako jeden z najlepszych sportowych samochodów dekady. Tak było z E30,E36 i E46, później pojawiło się więcej konkurencji (Lex ISF, RS5 itd.), a i sama M3 niestety przytyła i E92 z tym V8 już bliżej imo do Mustanga niż starych dobrych M powerów.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 lipca 2015 o 16:43
@mihaus: no i jeszcz jedno ... golf ma katalogowo 7,5 do setki M3 ma 6 albo 5,5 w zależności od silnika,
lecimy dalej golf ma katalogowo vmax 224, M3 ma vmax 250 (kaganiec na kompie) coś kosztem czegoś, jakby zmniejszyć w m3 vmax to przyspieszenie by się polepszyło.
@Ltvnsky: powiem Ci że zwykłe e36 z dobrym zawieszeniem (wszystkie swożnie i tyleje ogarnięte) + bilstein B12 potrafi zawstydzić sporo nowszych "sportowych" samochodów na zakrętach pod względem tego jak się prowadzi.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 lipca 2015 o 10:18
@Warg: Skoro tak to lecimy dalej: ile kosztuje M3, a ile golf? Ja na katalogowe przyspieszenia nie patrzyłem, tylko na te z filmików z seryjnymi silnikami ;)
Ależ to ładnie jedzie, 150 w 10 sekund
Odpowiedz@drektor: 3,0 miało 6,0s do setki a 3,2 5,5s do setki więc zbiera się przyzwoicie Dźwięk miły ale sporo do niego daje ITB
OdpowiedzPiękny kolor:D Mki miały fabryczne LSD?
Odpowiedz@Spoon8: Każda emka i niektóre zwykłe
Odpowiedzco to jest LSD?
Odpowiedz@suchelec88: LSD (Limited Slip Differential) to po naszemu szpera :)
OdpowiedzTak hejtuja civici a to też przecież piź*zi i brzmi jak praktycznie każde r6 z stajni bmw... Ba nawet kiedyś znalazł się koleś który twierdził ze r6 przewyższa v8... xd
OdpowiedzTo jest to 285KM? Jeżeli tak to lipnie to przyspiesza, golf 3 2.9L ma tylko 190KM i tylko 1s dłużej trawa rozpędzanie do setki. Takim golfem bez problemu można by objechać emke na torze (nie na prostej). Tylko bez spiny, żeby nie było - lubię beemki, ale z tą akurat się nie popisali.
Odpowiedz@mihaus: Nie popisali się? Według Ciebie niemal 100 Koni z litra pojemności (a w przypadku nowszego 3.2 równe 100)w wolnossącym silniku to jest słaby wynik? VW z niemal tej samej pojemności wyciska ledwie 190KM... A jeśli twierdzisz, że Golfem Vr6(seryjnym) objechałbyś M3 na torze, w zakrętach no to poooozdro z podłogi :) Jak ja lubię takich teoretyków co swoją wiedzę czerpią z analizy suchych papierowych danych i z jakichś filmików na yt. :D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 12:20
@mihaus: A żeby jeszcze dobitniej Ci pokazać, jak dobrze wyważonym i świetnie prowadzącym się autem jest M3 E36, to proszę masz taki filmik : https://www.youtube.com/watch?v=_XeEBfCunZo Stare E36 vs superauta młodsze o jakieś 20 lat, na chyba najlepiej weryfikującym umiejętności kierowców i ich maszyn torze. ;] Jak widać mimo że na prostych dużo wyższa moc Porsche i Lambo robi swoje, to jednak w ciasnych zakrętach BMW nadrabia. A teraz postaw tam podsterownego Golfa z Syncro i słabym rozkładem mas... :v
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 12:33
@Ltvnsky: seryjny vr6 4x4 seryjną m3? nie ma problemu. Co do parmetrów silnika tych konkretnych wersji - masz racje, to tylko suche fakty z internetu, ale co do prowadzenia w zakrętach mam porównanie między golfem mk3 1.8 syncro i e36 2.0 i jadąc golfem ok 105km/h przez ostry zakręt było tylko słychać delikatny pisk wszystkich opon i zero uślizgów, a jadąc e36 przez ten sam zakręt w tych samych warunkach ok 97km/h pojawiła się dość znaczna nadsterowność. Porównanie co prawda z dupy i różnica prędkości niby nie duża, ale nie wmówisz mi że syncro jest podsterowne, bo nie jest.
Odpowiedz@Ltvnsky: A co do zakętów na nordschleife, tam często są takie sytuacje że stare samochody, bez względu na markę doganiają lub nawet wyprzedzają nowe "superauta", ale to nie jest związane z aspektami technicznymi samochodów, a z asekuracyjną jazdą kierowców tychże "superaut", po prostu oni nie wykorzystują w 100% możliwości swoich samochodów bo zapłacili za nie gruby hajs i się po prostu o nie boją.
Odpowiedz@mihaus: ale nie porównuj zwykłej e36 do M3. :)To są dwie różne bajki jeśli chodzi o zawias, ba, już w E46 cała płyta podłogowa się różniła, auto było szersze itd. Stan większości egzemplarzy e36 na polskich drogach jest tragiczny (sam raz jeździłem 328i w sedanie, gdzie tył przy 60kmh na prostej drodze dosłownie pływał). Dobre, zadbane M3 w zakrętach nie da szans żadnemu Golfowi. To zupełnie dwa inne typy aut. A co do tej asekuracyjnej jazdy to bym polemizował, kierowca kierowcy nie równy, tak samo nie można stwierdzić że typek w M3 jechał na maksa swoich możliwości. ;) Każdy ma swoją opinię, jednak nie bez powodu M3 było przez wieeeelu dziennikarzy i wiele pism wymieniane jako jeden z najlepszych sportowych samochodów dekady. Tak było z E30,E36 i E46, później pojawiło się więcej konkurencji (Lex ISF, RS5 itd.), a i sama M3 niestety przytyła i E92 z tym V8 już bliżej imo do Mustanga niż starych dobrych M powerów.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2015 o 16:43
@Ltvnsky: Dobra, wygrałeś :P
Odpowiedz@mihaus: no i jeszcz jedno ... golf ma katalogowo 7,5 do setki M3 ma 6 albo 5,5 w zależności od silnika, lecimy dalej golf ma katalogowo vmax 224, M3 ma vmax 250 (kaganiec na kompie) coś kosztem czegoś, jakby zmniejszyć w m3 vmax to przyspieszenie by się polepszyło. @Ltvnsky: powiem Ci że zwykłe e36 z dobrym zawieszeniem (wszystkie swożnie i tyleje ogarnięte) + bilstein B12 potrafi zawstydzić sporo nowszych "sportowych" samochodów na zakrętach pod względem tego jak się prowadzi.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 lipca 2015 o 10:18
@Warg: Skoro tak to lecimy dalej: ile kosztuje M3, a ile golf? Ja na katalogowe przyspieszenia nie patrzyłem, tylko na te z filmików z seryjnymi silnikami ;)
Odpowiedz