@turbonewspl: To się nazywa przystosowanie. BMW też zależy na zyskach i uderza w nowe segmenty na które dotychczas nie zwracał uwagi. Jednak nie ma co się martwić, BMW z tylnonapędówek nie zrezygnuje i nadal w ofercie będą mili ciekawe auta, a dla kasiastego pana (fana bmw) z rodziną będzie ot taki active tourer jako alternatywa dla SUV-a. Ten samochód to taka wymówka dla żony ;)
@Mar90: My BMW za to nie gonimy :) Wręcz przeciwnie. Podoba nam się różnorodność i polityka firmy. Uderzając w nowy segment producent robi dobry krok. A ekspansja BMW z tylnym napędem musi trwać! :)
Nie wiem ile w tym prawdy, ale byłem w salonie aby obejrzeć jedynke po lifcie i od sprzedawcy dowiedziałem się, że auta po liftingu w słabszych wersjach(do około 120KM) już mają mieć napęd na przód! Nie jestem przekonany czy usuwanie atutu jakim jest ten napęd(jako jedyny w klasie!) wyjdzie BMW na dobre, no cóż nie mi płacą za takie decyzje, jak to mówią pożyjemy zobaczymy!
Cała (oby nie cała) "rodzina jedynek" będzie z napędem na przód, nowa seria 1 (na następna generacja, nie ta po lifcie), nowa X1, Active Turer,... Seria 2 powinna zostać z napędem na tył. A, no i silniki 3 cylindrowe
co BMW i napęd na przód :D to brzmi tak samo śmiesznie jak by mi ktoś powiedział że multipla jest ładna :D
Odpowiedz@berton121: BMW 2 Active Tourer takowy napęd ma. Dokąd to wszystko zmierza? :D
Odpowiedz@turbonewspl: To się nazywa przystosowanie. BMW też zależy na zyskach i uderza w nowe segmenty na które dotychczas nie zwracał uwagi. Jednak nie ma co się martwić, BMW z tylnonapędówek nie zrezygnuje i nadal w ofercie będą mili ciekawe auta, a dla kasiastego pana (fana bmw) z rodziną będzie ot taki active tourer jako alternatywa dla SUV-a. Ten samochód to taka wymówka dla żony ;)
Odpowiedz@Mar90: My BMW za to nie gonimy :) Wręcz przeciwnie. Podoba nam się różnorodność i polityka firmy. Uderzając w nowy segment producent robi dobry krok. A ekspansja BMW z tylnym napędem musi trwać! :)
OdpowiedzNie wiem ile w tym prawdy, ale byłem w salonie aby obejrzeć jedynke po lifcie i od sprzedawcy dowiedziałem się, że auta po liftingu w słabszych wersjach(do około 120KM) już mają mieć napęd na przód! Nie jestem przekonany czy usuwanie atutu jakim jest ten napęd(jako jedyny w klasie!) wyjdzie BMW na dobre, no cóż nie mi płacą za takie decyzje, jak to mówią pożyjemy zobaczymy!
OdpowiedzCała (oby nie cała) "rodzina jedynek" będzie z napędem na przód, nowa seria 1 (na następna generacja, nie ta po lifcie), nowa X1, Active Turer,... Seria 2 powinna zostać z napędem na tył. A, no i silniki 3 cylindrowe
Odpowiedz