Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Chiński napinacz

Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość. Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
by MarcinWrc
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar hubertkrk
0 0

Miałem taki problem w ibizie wymieniłem trzy napinacze w ciągu trzech tyś kilometrów a jaki masz silnik?

Odpowiedz
avatar MarcinWrc
0 0

@hubertkrk: Oryginalny został uszkodzony podczas przeskoku rozrządu razem z wieloma innymi częściami. Silnik 1.2 HTP. Oznaczenie AZQ - wada fabryczna rozrządu. Aktualnie silnik jest włożony już inny, a ojciec (gdy auto było jeszcze jego) kupił chcąc po prostu trochę przyoszczędzić, ale na pewno nie z chytrości jak to napisał kolega @vanos320 poniżej. Teraz właśnie po ożywieniu auta i zrobieniu ok. 1200km dał o sobie znać po wymianie szczotek w alternatorze.

Odpowiedz
avatar vanos320
0 0

Chytry dwa razy traci. :)

Odpowiedz
avatar kamil95
0 0

A co wy się spodziewaliście po najtańszej części?? Zamienniki wcale nie są gorsze od "oryginalnych" części.

Odpowiedz
avatar hubertkrk
1 1

w 1.9 koło pasowe alternatora mam w środku sprzęgło i gdy jest uszkodzone to pękają napinacze ja wymieniłem trzy i to wcale nie najtańsze zanim ktoś na to wpadł

Odpowiedz
avatar MarcinWrc
0 0

@hubertkrk: Trzeba się cieszyć, że w ogóle udało się znaleźć przyczynę :)

Odpowiedz
Udostępnij