Chiński napinacz
Niemiecki wygląd, chińska wytrzymałość. Napinacz paska klinowego do Fabii I kupiony przez ojca niecałe 2000km temu jako jeden z najtańszych dostępnych. Objawy - stukanie w tempie obrotów silnika, delikatne zsuwanie się paska z rolki. Oryginał w drodze.
by
MarcinWrc
Miałem taki problem w ibizie wymieniłem trzy napinacze w ciągu trzech tyś kilometrów a jaki masz silnik?
Odpowiedz@hubertkrk: Oryginalny został uszkodzony podczas przeskoku rozrządu razem z wieloma innymi częściami. Silnik 1.2 HTP. Oznaczenie AZQ - wada fabryczna rozrządu. Aktualnie silnik jest włożony już inny, a ojciec (gdy auto było jeszcze jego) kupił chcąc po prostu trochę przyoszczędzić, ale na pewno nie z chytrości jak to napisał kolega @vanos320 poniżej. Teraz właśnie po ożywieniu auta i zrobieniu ok. 1200km dał o sobie znać po wymianie szczotek w alternatorze.
OdpowiedzChytry dwa razy traci. :)
OdpowiedzA co wy się spodziewaliście po najtańszej części?? Zamienniki wcale nie są gorsze od "oryginalnych" części.
Odpowiedzw 1.9 koło pasowe alternatora mam w środku sprzęgło i gdy jest uszkodzone to pękają napinacze ja wymieniłem trzy i to wcale nie najtańsze zanim ktoś na to wpadł
Odpowiedz@hubertkrk: Trzeba się cieszyć, że w ogóle udało się znaleźć przyczynę :)
Odpowiedz