Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Prototypy i protoplaści znanych i mniej znanych samochodów - czasy PRL

by Charakterek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Audi_BMW
0 0

To co miało byc golfem to na początku myslalem ze to jakaś Skoda głownie po lampach

Odpowiedz
avatar skota741
1 1

Polecam też to, co pisze szanowny Zbigniew Łomnik (Złomnik). Bardziej wierzę mu, niż ludziom, którzy mówią, że nasze polskie prototypy zawsze były pierwsze i że to od nas zrzynano pomysły ;)

Odpowiedz
avatar eMDek
1 1

@skota741: zgadza się. To my rżnęliśmy z zachodu na każdym możliwym polu, nawet Niemen swoje największe hity stworzył na bazie sklejki paru zagranicznych utworów. Po prostu chcieliśmy się upodabniać do "lepszego" świata, a... wyszło jak zawsze. Mówcie co chcecie, ja za polską motoryzacją nie przepadam - zwłaszcza, że połowa tak naprawdę nie była polska, a jedynie tutaj produkowana. To tak jakby rzec, iż Opel Astra jest polski, bo gdzieś u nas go składają. ;)

Odpowiedz
avatar skota741
0 0

@eMDek: Dokładnie :) Tym bardziej, że jest wiele samochodów bardzo podobnych do polskich prototypów, które rzekomo były pionierami. I te samochody przeważnie są starsze o co najmniej 3 lata od naszych "pionierskich" dzieł ;)

Odpowiedz
avatar Derve
0 0

Najbardziej szkoda mi jest Syreny 110, przede wszystkim dlatego że był to jeden z pierwszych hatchnacków na świecie, jak na lata 60te było nowocześnie, niezależne zawieszenie z przodu i z tyłu no i stylistyka. Połączyć to z litrowym, czterosuwowym silnikiem to być może dzisiaj jeździłby/a jego 5-6ty następca. BYĆ MOŻE.

Odpowiedz
Udostępnij