@Derve: z racji tego, ze srodkiem bieglo cos na znak "pasu zieleni" to smiem twierdzic, ze jest to jeszcze bardzo stary odcinek drogi z plyt betonowych ktore juz nie sa ulozone jak byc powinny anizeli miala to byc jakas nowa robota asfaltowa.
Nie ma się co podniecać tym faktycznie beznadziejnym kawałkiem i stawiać za wzór niemieckich autostrad. Jak się wyjedzie na zachód od Szczecina, to jest dokładnie to samo, ale w drugą stronę. W Polsce droga gładka jak stół, po niemieckiej stronie płyty betonowe połatane smołą i tak połamane i z takimi dziurami, że nawet w CX-ie się czułem jak na trzęsawce. Współczuję posiadaczom współczesnych kompaktów, którzy tam jeżdżą :)
Oszczędzanie na materiałach...
Odpowiedz@Derve: z racji tego, ze srodkiem bieglo cos na znak "pasu zieleni" to smiem twierdzic, ze jest to jeszcze bardzo stary odcinek drogi z plyt betonowych ktore juz nie sa ulozone jak byc powinny anizeli miala to byc jakas nowa robota asfaltowa.
Odpowiedzpo polskich nazwach miast? ;-)
OdpowiedzJechałem, cholernie długo się to ciągnie. Ludzie jechali 60 żeby zawieszenia nie urwać.
OdpowiedzNie ma się co podniecać tym faktycznie beznadziejnym kawałkiem i stawiać za wzór niemieckich autostrad. Jak się wyjedzie na zachód od Szczecina, to jest dokładnie to samo, ale w drugą stronę. W Polsce droga gładka jak stół, po niemieckiej stronie płyty betonowe połatane smołą i tak połamane i z takimi dziurami, że nawet w CX-ie się czułem jak na trzęsawce. Współczuję posiadaczom współczesnych kompaktów, którzy tam jeżdżą :)
Odpowiedz@polak: Latasz CX-em? Citroenem CX-em?
Odpowiedz@TolekRSA: chyb a o Mazde mu chodzi
Odpowiedz@polak: W końcu CX to raczej twarde auto ;)
Odpowiedz@TolekRSA: A jak myślisz, skąd się wziął mój awatar? :) 1976, ale poskładany z dwóch innych egzemplarzy, silnik 2.5 turbo.
Odpowiedz