W sumie nie trzeba było odpalać filmu, żeby znać zwycięzce ;)
Amerykańskie fau ósemki (szczególnie te sprzed lat 90) mają najlepszy dźwięk zawsze i wszędzie :D
Takie porównanie nie ma żadnego sensu, bo z góry wiadomo jak będzie wynik. Zresztą jakby postawić koło tego M3 przykładowo E34 albo E24 to także M3 nie miałoby przy nich czego szukać.
Zawsze tak jest, że stare silniki, gorzej wygłuszone, z luźniejszym wydechem i dolotem brzmią lepiej. A gaźnikowce to już w ogóle miażdżą.
Film i tak nie oddaje efektu, na żywo różnica między tym Chargerem a M3 jest po prostu miażdżąca. Miałem do niedawna Caprice'a ogórka, seryjne brzmienie kasowało wszystko, co napotykałem na ulicy, a po zmianie wydechu na dwie proste rury i zasadzeniu na koniec tłumików z dużego fiata (w USA zwie się to Cherry Bomb i kosztuje więcej niż Flowmastery 40 :))) ) przygazówka do 4000 powodowała, że w okolicznych budynkach wylatywały szyby, a w samochodach stojących za mną blachy karoserii się wgniatały :)
Gdyby nie to, że nowoczesne BMW jest doskonale spasowane w każdym miejscu i idealnie wygłuszone to dźwięki niewiele by się różniły, chociaż samochodowi audiofile pewnie by rozpoznali ;)
Nie wiele osób wie ale główna różnica w dzwięku jest spowodowana inną konstrukcją wału korbowego, a przez to inną kolejnością zapłonów. Dlatego też dużo amerykańskich V8 bulgocze bardzo podobnie.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 czerwca 2015 o 16:44
BMW bez szans :D
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 czerwca 2015 o 21:18
@Mar90: Trudno mi ale zgodzę się. :)
Odpowiedzheh co jakiś czas film wraca na mk tyle że z innego linku a co do brzmienia to kwestia gustu :D
OdpowiedzW sumie nie trzeba było odpalać filmu, żeby znać zwycięzce ;) Amerykańskie fau ósemki (szczególnie te sprzed lat 90) mają najlepszy dźwięk zawsze i wszędzie :D
OdpowiedzTakie porównanie nie ma żadnego sensu, bo z góry wiadomo jak będzie wynik. Zresztą jakby postawić koło tego M3 przykładowo E34 albo E24 to także M3 nie miałoby przy nich czego szukać. Zawsze tak jest, że stare silniki, gorzej wygłuszone, z luźniejszym wydechem i dolotem brzmią lepiej. A gaźnikowce to już w ogóle miażdżą. Film i tak nie oddaje efektu, na żywo różnica między tym Chargerem a M3 jest po prostu miażdżąca. Miałem do niedawna Caprice'a ogórka, seryjne brzmienie kasowało wszystko, co napotykałem na ulicy, a po zmianie wydechu na dwie proste rury i zasadzeniu na koniec tłumików z dużego fiata (w USA zwie się to Cherry Bomb i kosztuje więcej niż Flowmastery 40 :))) ) przygazówka do 4000 powodowała, że w okolicznych budynkach wylatywały szyby, a w samochodach stojących za mną blachy karoserii się wgniatały :)
OdpowiedzGdyby nie to, że nowoczesne BMW jest doskonale spasowane w każdym miejscu i idealnie wygłuszone to dźwięki niewiele by się różniły, chociaż samochodowi audiofile pewnie by rozpoznali ;)
Odpowiedzi tak wolałbym BMW ;)
Odpowiedz@styrex: Nie jesteś sam :D
OdpowiedzMarzę o tym by takie amerykańskie V8 odpalać rano jadąc do pracy... pół miasta obudzone :D
OdpowiedzTrochę kiepskie porównanie samochód z lat 60-70 i auto które nie ma 15lat i spełnia wyśrubowane normy emisji spalin
OdpowiedzNie wiele osób wie ale główna różnica w dzwięku jest spowodowana inną konstrukcją wału korbowego, a przez to inną kolejnością zapłonów. Dlatego też dużo amerykańskich V8 bulgocze bardzo podobnie.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2015 o 16:44