@zastavanatic: Wydaje mi się, że to oryginalny GT-R, bo ma poszerzenia i komputer pokładowy, w GT-T nie ma takich poszerzeń, są bardziej płaskie, a zamiast komputera pokładowego są zegary, których obudowa różni się od obudowy komputera pokładowego. Niewykluczone, że jest to ulep z GT-T na GT-R, ale nie wydaje mi się.
@Navid: Przekładkę robisz na bazie części z Nissana S14, a wnętrze to negatyw oryginału. W Łodzi jest firma, która takie przekładki robi za 10 tysięcy i w cenę wliczona jest rejestracją samochodu.
@mldeserte: tak, to pewna informacja, z ich garażu wyjechało już sporo projektów. Z tych poważniejszych to Nissan Silvia S15, Nissan Skyline GT-T R34 i Nissan Skyline R32 GT-R, wszystkie zostały zarejestrowane w polsce z kierownicą po lewej stronie, a R32 GT-R był swojego czasu na sprzedaż.
@Majozen: Zarejestrowanie auto po przekładce jest w miarę proste ;) Jarkowy z Władysławowa miał Skyline R32 GTR i jeszcze jakieś dwa i były normalnie zarejestrowane ;)
jeszcze mi powiedz ze to w Polsce to nie uwierzę dopóki nie zobaczę na własne oczy. Ja od razu bym szukał właściciela i mnóstwo pytań ;)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2015 o 18:41
Nie to nie jest w Polsce tylko w Szkocji ;)
OdpowiedzA co do pytań, to ja bym nie był zbyt szczęśliwy gdyby ktoś mi się do drzwi dobijał tylko po to żeby porozmawiać o moim samochodzie
Odpowiedz@gucionh2: Gdzie dokładnie ?:) to może zalecę zobaczyć :D
Odpowiedz@k3czup: w Edynburgu
OdpowiedzŻe też robili je z kierownicą tylko po prawej stronie... :-/
OdpowiedzJak w Polsce to tylko z przekładką marazie i czy to nie jest GTT-S?
Odpowiedz@zastavanatic: od dwóch dni można rejestrować w PL auta RHD ;)
Odpowiedz@zastavanatic: Wydaje mi się, że to oryginalny GT-R, bo ma poszerzenia i komputer pokładowy, w GT-T nie ma takich poszerzeń, są bardziej płaskie, a zamiast komputera pokładowego są zegary, których obudowa różni się od obudowy komputera pokładowego. Niewykluczone, że jest to ulep z GT-T na GT-R, ale nie wydaje mi się.
Odpowiedz@zastavanatic: z czego chcesz przekładę zrobić skoro one nie były produkowane z kierą po lewej ?
Odpowiedz@Navid: Deska z 200SX, bądź tez rzeźba... W USA odlewali deski do Skyline i wszystko było na LHD ;)
Odpowiedz@Navid: Przekładkę robisz na bazie części z Nissana S14, a wnętrze to negatyw oryginału. W Łodzi jest firma, która takie przekładki robi za 10 tysięcy i w cenę wliczona jest rejestracją samochodu.
Odpowiedz@zastavanatic: wooow to nieźle. Nie wiedziałem że robią taką żeźbę
Odpowiedz@kedzior91: Z tą rejestracją to pewna informacja? Czytałem tylko na jednej stronie artykuł ale nigdzie indziej nic nie pisze.
Odpowiedz@mldeserte: Musisz mieć jakiś kwit, a na razie nikt Ci go wydać nie może :D Pisali na Nissan tech
Odpowiedz@mldeserte: tak, to pewna informacja, z ich garażu wyjechało już sporo projektów. Z tych poważniejszych to Nissan Silvia S15, Nissan Skyline GT-T R34 i Nissan Skyline R32 GT-R, wszystkie zostały zarejestrowane w polsce z kierownicą po lewej stronie, a R32 GT-R był swojego czasu na sprzedaż.
Odpowiedz@Majozen: Zarejestrowanie auto po przekładce jest w miarę proste ;) Jarkowy z Władysławowa miał Skyline R32 GTR i jeszcze jakieś dwa i były normalnie zarejestrowane ;)
Odpowiedz@pietras413: Aa, dzięki.
Odpowiedz