Mialem tak w Polówce, tłumik sie rozp**dził :) Niestety kolejne losy mojego auta nie były tak przyjemne. Wymiana całego wydechu, wymiana uszczelki pod deklem, nowa sonda lambda..
Dokładnie to samo miałem w swojej Corsie z silnikiem 1.8 :D wróciłem do domu i ku wielce mojemu zdziwieniu co mi z tłumika wystaje :D no i skończyło sie na wymianie tłumika końcowego :)
To po prostu "wata" służąca do wygłuszenia tłumika. W tłumiku przepaliły się przegrody i w ostateczności spaliny zaciągnęły watę do wylotu. Na filmie wata jest czarna, więc proces trwał już dość długo, bo na pierwszy montaż jest biała lub brązowa z reguły. Tak jak koledzy napisali-kończy się to zawsze wymianą tłumika, bo bez wygłuszenia tłumik staje się głośny
Mialem tak w Polówce, tłumik sie rozp**dził :) Niestety kolejne losy mojego auta nie były tak przyjemne. Wymiana całego wydechu, wymiana uszczelki pod deklem, nowa sonda lambda..
OdpowiedzW Skodzie Felicji też mi się to zdarzyło :P
OdpowiedzDokładnie to samo miałem w swojej Corsie z silnikiem 1.8 :D wróciłem do domu i ku wielce mojemu zdziwieniu co mi z tłumika wystaje :D no i skończyło sie na wymianie tłumika końcowego :)
OdpowiedzTo po prostu "wata" służąca do wygłuszenia tłumika. W tłumiku przepaliły się przegrody i w ostateczności spaliny zaciągnęły watę do wylotu. Na filmie wata jest czarna, więc proces trwał już dość długo, bo na pierwszy montaż jest biała lub brązowa z reguły. Tak jak koledzy napisali-kończy się to zawsze wymianą tłumika, bo bez wygłuszenia tłumik staje się głośny
Odpowiedz