Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moje Auto

Tak się prezentuje przód.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar uzi43
0 0

Ładna. Co pod maską? B czy K? ;)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@uzi43: Siedzi D15Z1, jedyne co zmieniłem to skrzynię na krótka z d13b2 + shortshifter na przyszłość. Ogólnie silnik o ile dobrze pamiętam ma 15,000 po nowym rozrządzie, także na razie będzie siedział. Nie chce zakładać czapy z6, kompresora czy turbo. Czaję się na b18c a jak się uprę to poczekam na k20a2. Jednak przy wkładaniu nowego silnika ma być już zmodyfikowany i gotowy do ciężkiej pracy. Pod koniec sezonu szykuję odświeżenie komory i pasa przedniego. Pozdro!

Odpowiedz
avatar uzi43
1 1

@Tech: Plany ambitne! U mnie B16A2 seria. W tym roku całą kasę pochłania naprawa po stłuczce... W przyszłym roku kręcone na ok 200hp N/A będzie. :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@uzi43: O widzisz, sam masz konkretny motor. Są to wiekowe jednostki tak więc trzeba przygotować się na spory wydatek i bez pośpiechu z rozsądkiem.

Odpowiedz
avatar uzi43
0 0

@Tech: Moja ma 16 lat. Ori EK4. 313tys przebiegu i żadnych problemów! Wiekowe, ale bezkonkurencyjne. :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@uzi43: Chylę kapelusz. W moim przypadku szukanie zdrowego swapa będzie trudne. Dużo ludzi nie szanuje silnika tak jak Ty.

Odpowiedz
avatar uzi43
0 0

@Tech: To fakt. Szczególnie takich silników. Jednak 160KM z 1.6 to sporo i trzeba pamiętać o regularnej wymianie oleju, nie pałowaniu na zimnym itp. A cudeńko się odwdzięcza bezawaryjną i cudna pracą <3 powodzenia w szukaniu swapu! Szczególnie, że K20 u nas ciężej znaleźć niż B serię. Chyba, że na B18C6 się zdecydujesz :D

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@uzi43: Dzięki za dobre słowo. Japończycy są mistrzami w wykorzystaniu centymetrów sześciennych :) Decyzja zależy od $.

Odpowiedz
Udostępnij