Fiesta xr2i pod maską
Wielu prosiło o zdjęcia pod maską a więc wrzucam z lekkim poślizgiem ponieważ robiłem świece wraz z okablowaniem i uszczelkę pod klawiaturą.Dodatkowo doszedł filtr stożkowy ale to nie koniec prac przy dopieszczaniu mojej xr2i. Pozdrawiam.
by
dawid12112
czyściutko ;]
OdpowiedzWymierzyl ci ktos ten stozek czy go tak na pale zalozyles? :) Bo ja juz kupilem 2 samochody z tym ustrojstwem i wracalem do serii i dopiero wtedy chodzilo jak nalezy. I dlatego pytam bo czytalem ze to musi byc wymierzone i odseparowane od silnika zeby ciepla nie ciagnelo. A po drugie klasyk jak sie patrzy, oryginał jak w pysk strzelil a tu po otwarciu maski stozek;)
OdpowiedzW tygodniu wleci blacha oddzielająca ciepło od stożka :) Ale dzięki za twoją opinie.
OdpowiedzTeż mi to strasznie tu przeszkadza :P Może da się go zabudować w oryginalną puche? Miałbyś o wiele lepiej komponującą się całość chyba ;)
Odpowiedz@dawid12112: ja bym raczej zastosował wkładke np K&N do oryginalnej puszki, stożek nie zawsze coś poprawia, nawet oddzielony od ciepłego, jednak oryginalne doloty były projektowane, a myśle, że w tej wersji to tym bardziej a tak w ogóle, zazdroszcze fury :P
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2015 o 13:32
I to jest najlepsze rozwiązanie, szczególnie w tego typu aucie.
OdpowiedzStozek to pierwszy krok do zwiesniacenia samochodu :(.
OdpowiedzJak kupiłem samochód to też miałem stożek. Po tygodniu go wyje..ałem. Buczał przy przyśpieszaniu i w ogóle auto nie jechało od dołu. Załozyłem wszystkie doloty, rury i filtr jak oryginał i jest o niebo lepiej.
OdpowiedzWlasnie mialem identycznie to samo;)
Odpowiedz@Misiek1394: Stożki z allegro takie już są. Dobry, odizolowany stożek z dopływem zimnego powietrza plus odpowiednia konstrukcja dolotu polepsza osiągi.
OdpowiedzMiałem to samo. Parówa + stożek. VTEC, to wiadomo, że od dołu nie ciągnie, ale po powrocie do seryjnego dolotu jest o wiele lepiej. Dźwięku mi trochę brakuje, ale osiągi bez porównania. Stożek to tylko do porządnie zrobionego CAI. Żadne parówy czy montowanie do seryjnego dolotu. Jak coś robić to konkretnie ;)
OdpowiedzPodtrzymuję moją opinię, że to praktycznie nowe auto. Widać to po każdym zdjęciu które wrzucasz. Jak dla mnie jest super, tylko zamień stożek na filtr w puszce, bo trochę szpeci takie auto. Bezawaryjności i szerokości :)
OdpowiedzCo to za badziewny filtr? wywal to i wsadź ori puche z markową wkładką...
OdpowiedzSam stożek nawet z allegro nic nie zepsuje (może po za faktem słabego filtrowania). W dolocie ważna jest długość dolotu od filtra do przepustnicy i od przepustnicy do zaworów, bo to te odcinki są liczone. Wszystko przed filtrem ma tak naprawdę za zadanie zmniejszyć hałas. Odizoluj stożek od silnika i doprowadź w miarę możliwości nadmuch zimnego powietrza.
OdpowiedzOczywiście! I dlatego moim zdaniem ładuj ori puszke z dobrą wkładką, zrób doprowadzenie zimnego powietrza i będzie dobrze. Bo narazie to nic sie kupy nie trzyma, fazowanie nad stanem i polerowanie a bazar pod maską się robi, pozdrawiam
OdpowiedzDobrze mowisz ale jak widac to on poprostu wyciagnal puszke i do rury ktora zostala wpial stozek :) wiec niech nikt mi nie mowi ze to bedzie w ten sposob dobrze dzialac bo nie bedzie:) a z dolotem nie powinno sie robic wydechu czasem zeby to mialo rece i nogi;) jak sie myle to niech ktos mnie poprawi bo ja sie w takie rzeczy nie bawie bo nie widze w tym sensu. W klasykach seria sie liczy;)
Odpowiedz@dzymek100: w ten sposób to nie będzie działać, bo do silnika trafia mocno ogrzane powietrze. Jak wiadomo im cieplejsze powietrze tym mniej tlenu, a to powoduje zmniejszenie ilości paliwa (mieszanka stechiometryczna) co równa się mniejszej mocy.
Odpowiedzwidze że oszczędność też jest :D ile pali LPG? ;d
OdpowiedzWszyscy macie racje ;) Zamątuje orginalny filtr...
OdpowiedzZamiast wydawać bez potrzebnie pieniądze na "byle co" zainwestuj lepiej w sekwencje - zdrowiej dla silnika i przyjemności z jazdy!
Odpowiedz