Moja Calibra
Witam wszystkich. Chciałbym pokazać mój pierwszy samochód kupiony za uzbierane pieniądze. Posiada on podtlenek LPG. To dobrze dla mnie, bo jestem jeszcze uczniem. Opel ma całkowicie odnowione i zakonserwowane blach, zero rdzy. Nowy lakier z palety Subaru. Ma on kilka minusów, jak np. brak iskry, ale krok po kroku zrobi się wszystko.
by
coolrider
Tylko proszę, zostaw ją w oryginale :D
Odpowiedz@Mar90: Zostawie, wymieniłem lampy z wieśniackich Lexuslook'ów na oryginalne.
Odpowiedz@Mar90: Mało ich w oryginale zostało, więc chce uratować swoją "Niebieską strzałę" :D
Odpowiedz@coolrider: Prawidłowoo!!
Odpowiedz@Mar90: Nie no drobne mody typu lekka gleba, dobra fela czy jakiś delikatny mod mechaniczny jest ok. Unikać trzeba wiejskich plastikowych bodykitów, wielkich pseudo spojlerów na klapie bagażnika czy pseudo sportowych tłumików
Odpowiedz@coolrider: polać mu ;] rzeczywiście spotkać na polskich drogach seryjną nie zwieśniaczoną calibrę graniczy z cudem ;/
Odpowiedz@berton121: Nawet na ogłoszeniach ciężko znaleźć seryjną wersję. Calibra jest pięknym samochodem które niestety miało kiepskich właścicieli (to samo co E36) i zyskało miano na które nie zasłużyło. Dlatego JEDYNYMI modami które toleruję w takich samochodach to felgi. Nawet gleba mi tu nie pasuje (do fanów tego typu tuningu, pamiętajcie że obniżone zawieszenie przyspiesza zużycie zawieszenia jak i męczy karoserię ;) )
Odpowiedz@coolrider: i tak powinna wyglądać calibra, gratulacje zakupu :) co do planów to ładne koło, delikatnie obniżyć i ewentualnie malutka lotka z tyłu(a nie skrzydło jak z boeinga) i będzie cudo :)
OdpowiedzCalibra Ładne auto:) jeżeli się go lipnym tuningiem nie zepsuje :3 na Propsie :)
OdpowiedzDodać ładną felgę i będzie idealna Calibra. Co do braku iskry, to jeśli pod maską masz 2.0 8v polecałbym sprawdzić czujnik położenia wału. Kosztuje grosze, a to będzie najprawdopodobniej jego wina, miałem podobną sytuacje w Vectrze A z silnikiem 2.0 8v 115 KM.
OdpowiedzPosiadam silnik 2.0 16v 136KM. Czujnik położenia wału miałem wymieniany.
OdpowiedzJuż tu kiedyś pisałem, że Calibra ma szanse stać się unikatem, bo specyficzne grupy społeczne przestały się nią interesować, a na skutek ich wcześniejszego zainteresowania, samochody te praktycznie wyginęły w wiadomych okolicznościach. Fajnie, że przywrócisz ją do oryginału. Wrzuć kiedyś efekt tych prac.
Odpowiedz. Jak najbardziej seria ;) pzdr
OdpowiedzJak zrobię to wrzucę :) Zastanawiam się tylko czy nie włożyć do Cali oryginalnych Opolskich kół, 14 bądź 15"
Odpowiedz@coolrider: chyba oplowskich a nie opolskich ;p
Odpowiedz@kitt2496: Dokładnie :P
OdpowiedzTo jest Calibra a nie jak większość, szpachlibry.
OdpowiedzFajna Calibra, zmień tylko felgi i będzie cacy.
OdpowiedzJestem w fazie szukania kół :)
OdpowiedzTylko jej nie zwieśniacz tak jak to zrobiła ponad połowa posiadaczy tego samochodu, życzę powodzenia :)
OdpowiedzDziękuję :)
OdpowiedzKalibrator w oryginale !!! Tak trzymaj!
OdpowiedzDziękuję wszystkim za miłe słowa. To bardzo pobudza do pracy nad Cali. Będę na bieżącą wrzucał postępy prac. Pozdrawiam serdecznie :)
Odpowiedzpierwszy raz widzę seryjne calibra! no trzymaj piękny samochodzik :) powodzenia
Odpowiedz