Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Nowy stary nabytek

witam i przedstawiam mój nowy nabytek, BMW E30 1990r. M40B16 z niecałymi 180tys. przebiegu. Uprzedzając podpowiedzi typu SWAPUJ na R6, to nie, nie będzie żadnego swapa. auto ma być klasyczne i już, zastanawiam się tylko nad sportowym wałkiem, bo klekocze jednej zawór.
by ~whoisbinduga
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
1 1

Na Twoim miejscu nie zastanawiałbym się nad żadnymi przeróbkami typu sportowy wałek. Klekocze zawór? Naprawić... A najlepiej wyremontować silnik. Wiem że nie są to małe koszta jednak uważam że BMW E30 należy już do tych aut w które warto inwestować i które powoli będą zyskiwać tylko na wartości. Oryginalny stan tylko doda mu wartości, a silnik z tamtych lat, zadbany odwdzięczy się bezawaryjną jazdą.

Odpowiedz
avatar Darxer
0 0

@Mar90: Ktoś niestety zalał go minerałem a ten silnik tego bardzo nie lubi ale no remont silnika to teraz priorytet ale prawie wszystko wydałem na ten samochód :P Jeszcze do zrobienia zawias bo amorki po 25lat mają. @motomaniac: póki co oleju nie chlipie więc nie ma tragedii z tym wałkiem póki co :)

Odpowiedz
avatar motomaniac
0 0

Nie sportowy, tylko z m40b18 załóż, a klekot to jak prawie każdy m40. Najlepiej kupić nowy wałek utwardzany, i komplet dźwigienek, zalac dobry olej, i pilnować stanu. Wiem że klasyk i że go będziesz "oszczędzał" ale przy tej pojemności pewnie będzie dreptane w podłogę a te silniki lubią olej. Ja sam jeżdżę na m40b18(już moj 2 taki silnik, posiadam wiele częśći do tego modelu). Dostałem go od brata który porwał sie na SWAP 3.0 diesel. Jego e30 niby miała 130tyś w miare wiarygodne patrząc po stanie auta jak i silnika. Jeżdżę na [valvoline 10w40 maxlife] zrobiłem już 40 tyś i przy dreptaniu dolewam 1l na 2-3tyś

Odpowiedz
Udostępnij