Ciekawostka:Inżynierowie Lexusa we współpracy z firmą Yamaha opracowali bardzo ciekawy system. Kolektor dolotowy silnika jest połączony dwoma kanałami z kabiną. Jeden przenosi dźwięk przez otwór w ścianie grodziowej, a drugi w okolicy podszybia transmituje dźwięki o wysokich i średnich częstotliwościach. Dźwięki trafiające do kabiny przechodzą przez specjalny panel regulujący ich głośność i częstotliwość. Ma to za zadanie wytłumić nieprzyjemne odgłosy, a uwydatnić pożądane. Yamaha twierdzi, że brak w systemie urządzeń elektrycznych; tylko mechanika i akustyka.
@pawlo95: Cóż skoro żadne analogowe zegary nie nadawały się do monitorowanie obrotów silnika to zastosowano cyfrowe, a czasem te płatają figla :P Może wystarczy zrobić update licznika :D
Te zegary to fejk jak ja pierniczę :D 0:57 gaz do dechy obroty po dźwięku niby rosną a auto zwalnia :D Wcześniej na pierwszym biegu prawie 130 co Corvette ZR1 chyba na jedynce wyciąga góra 105 km/h i jest chyba jednym z kilku czy może nawet jedynym autem seryjnym które osiąga 100 na pierwszym biegu.
Tylko żeby ta wskazówka tak nie drgała
OdpowiedzTo pewnie dlatego, że licznik był cofany ;]
Odpowiedz@pawlo95: Cóż skoro żadne analogowe zegary nie nadawały się do monitorowanie obrotów silnika to zastosowano cyfrowe, a czasem te płatają figla :P Może wystarczy zrobić update licznika :D
OdpowiedzTe zegary to fejk jak ja pierniczę :D 0:57 gaz do dechy obroty po dźwięku niby rosną a auto zwalnia :D Wcześniej na pierwszym biegu prawie 130 co Corvette ZR1 chyba na jedynce wyciąga góra 105 km/h i jest chyba jednym z kilku czy może nawet jedynym autem seryjnym które osiąga 100 na pierwszym biegu.
Odpowiedz