Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Tuning samochodu, czyli poprawiamy jego wygląd i właściwości jezdne

by Charakterek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar 4r8en
0 0

Jak zwykle rzetelny artykuł, co więcej dobrze się go czyta. Co do Air Ride, to ciekawi mnie jak ma się on do Airmatic-a z MB. Rozumiem, że Air Ride nigdy nie będzie lepszym rozwiązaniem niż twarde, klasyczne zawieszenie, oczywiście dla ludzi, którzy przedkładają prowadzenie ponad komfort, ale przyznam szczerze, że w W220 Airmatic ustawiony na najwyższy poziom twardości radzi sobie świetnie na krętych drogach, co więcej z amerykańskich forów wiem, że niektórzy brali swoje eSki na Track Day i nie było źle, oczywiście jak na 2 tonową kanapę do bycia wożonym przez szofera :)

Odpowiedz
avatar Norbi1995
0 0

"Jednak powiedzmy sobie szczerze - czym byłby stuningowany samochód bez porządnego skrzydła na tylnej klapie" no zdanie mistrzowskie :D

Odpowiedz
avatar killer3009
0 0

Rozpórka na pewno nie jest prętem bo jak wiadomo pręty są właśnie bardzo elastyczne i nie zapewnia sztywności. Rozpórka będzie rurką albo profilem

Odpowiedz
avatar Jimmy
0 0

Co do neonów i stroboskopów, to są one całkiem legalne dopóki nie są używane (włączane) na drogach publicznych.

Odpowiedz
Udostępnij