"Jedną z generacji silników VR6 były 24-zaworowe silniki produkowane od 1999 roku. Zmieniono ich nazwę na V6 mimo iż rozwiązania konstrukcyjne nie uległy zmianie. Zastosowano je w modelach Bora 4-motion oraz Golf IV 4-motion. Posiadały moc 204 KM. W 2003 roku powstała pojemniejsza wersja VR6 - 3,2 litrowa, nazwana R32 o mocy do 250 KM."
To tyle w temacie.
Ludzie, może się nie rozpisujcie o temacie, o którym pojęcia nie macie. R32 NIE JEST wersją silnika VR6, bo jedno z drugim nie ma niczego wspólnego. R32 to oznaczenie modelu Golfa, tylko i wyłącznie, nie silnika.
VR6 o pojemności 3.2 występował na przykład także w Beetlu i w Passacie, jakoś tam oznaczenia R32 nie było.
Tak na marginesie - VR6 to nie model silnika, tylko oznaczenie układu cylindrów. Swoją drogą poronione, ale to szczegół.
Widziałem na drodze, robi niesamowite wrażenie, my akurat lecieliśmy w drugą stronę na zlot i długo go podziwiać nie mogłem.
OdpowiedzTo chyba ten vr6?
Odpowiedz@VAG95: Ta
Odpowiedz@VAG95: VR6? To chyba tylko dlatego, że leżał zbędny gdzieś w garażu, bo innego sensownego powodu montażu tego badziewia do 125p nie widzę.
Odpowiedz@VAG95: Taka mała poprawka, tu jest R32 a nie VR6 :)
Odpowiedz@mateo95: a R32 to nie VR6?
Odpowiedz@Franq95: Tak, R32 to VR6 powstałe w 2003 roku, ale o pojemności 3,2l, a "zwykłe" VR6 ma 2,8 lub 2,9l
Odpowiedz@MotoManiaczka: no ja wiem :D takie retoryczne pytanie :)
Odpowiedzjaką nocą przecież był dzień ...
OdpowiedzVR6 ?? A nie R32?
OdpowiedzTam siedzi R32 a nie VR6.
Odpowiedz@oskar25v6: Golf w Fiacie? Chyba jednak nie. R32 to było oznaczenie wersji Golfa, silnik to VR6. I nic innego.
Odpowiedz@polak: moze nie pisz jak nie wiesz...
Odpowiedz@Vagowicz: Więc nam wytłumacz wielki VAGowiczu. Ja tam się zgadzam z Polakiem.
Odpowiedz@Vagowicz: Piszę bo wiem.
Odpowiedz"To nie jest silnik VR6 tylko R32" - ludzie, serio? Może jeszcze mi powiecie, że w Toyocie Suprze nie siedzi rzędowa szóstka tylko 2JZ...
Odpowiedz"Jedną z generacji silników VR6 były 24-zaworowe silniki produkowane od 1999 roku. Zmieniono ich nazwę na V6 mimo iż rozwiązania konstrukcyjne nie uległy zmianie. Zastosowano je w modelach Bora 4-motion oraz Golf IV 4-motion. Posiadały moc 204 KM. W 2003 roku powstała pojemniejsza wersja VR6 - 3,2 litrowa, nazwana R32 o mocy do 250 KM." To tyle w temacie.
OdpowiedzLudzie, może się nie rozpisujcie o temacie, o którym pojęcia nie macie. R32 NIE JEST wersją silnika VR6, bo jedno z drugim nie ma niczego wspólnego. R32 to oznaczenie modelu Golfa, tylko i wyłącznie, nie silnika. VR6 o pojemności 3.2 występował na przykład także w Beetlu i w Passacie, jakoś tam oznaczenia R32 nie było. Tak na marginesie - VR6 to nie model silnika, tylko oznaczenie układu cylindrów. Swoją drogą poronione, ale to szczegół.
Odpowiedz