@avenged7fold:
Koszt to też w sumie taki trochę cięższy do określenia , lepiej oczywiście składać samemu , a firmom przygotującym silniki (honowanie) oddawać robotę , tak to są dwa razy większe koszty. Turbo , układ wydechowy , układ dolotowy ,przygotowanie silnika , tłoki mogą być od razu nadwymiar , wałek , kolektor ssacy lepszy. :D trochę kosztów jest , ale na pewno warto to robić , niedługo może będzie większy boost i kolektor ssący lepszy , czyli trochę więcej mocy + wałek ostrzejszy to zmieni charakterystyke silnika , więcej paliwa-powietrze szybciej sie będzie napełniała komora spalania = szybciej wstaje turbinka , bo tutaj jak widzicie dopiero wstaje od 4k obrotów i wtedy też właśnie załącza się vtec od razu , także stąd taki wkręt po 4k :)
Jaki motor? Jaką moc osiąga i jaki jest koszt osiągnięcia takiej mocy?
Odpowiedz@avenged7fold: D16Z6 turbo, 308,9KM i 369,7NM
Odpowiedz@avenged7fold: Koszt to też w sumie taki trochę cięższy do określenia , lepiej oczywiście składać samemu , a firmom przygotującym silniki (honowanie) oddawać robotę , tak to są dwa razy większe koszty. Turbo , układ wydechowy , układ dolotowy ,przygotowanie silnika , tłoki mogą być od razu nadwymiar , wałek , kolektor ssacy lepszy. :D trochę kosztów jest , ale na pewno warto to robić , niedługo może będzie większy boost i kolektor ssący lepszy , czyli trochę więcej mocy + wałek ostrzejszy to zmieni charakterystyke silnika , więcej paliwa-powietrze szybciej sie będzie napełniała komora spalania = szybciej wstaje turbinka , bo tutaj jak widzicie dopiero wstaje od 4k obrotów i wtedy też właśnie załącza się vtec od razu , także stąd taki wkręt po 4k :)
Odpowiedz