Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dużo boost'u dużo mielenia LC

Czas na lepsze oponki, ponieważ jak chcemy żeby turbo robiło dobre czasy, musi coś dobrze przenosić moc na asfalt.
by kalixxx
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar avenged7fold
0 0

Jaki motor? Jaką moc osiąga i jaki jest koszt osiągnięcia takiej mocy?

Odpowiedz
avatar Majozen
1 1

@avenged7fold: D16Z6 turbo, 308,9KM i 369,7NM

Odpowiedz
avatar kalixxx
0 0

@avenged7fold: Koszt to też w sumie taki trochę cięższy do określenia , lepiej oczywiście składać samemu , a firmom przygotującym silniki (honowanie) oddawać robotę , tak to są dwa razy większe koszty. Turbo , układ wydechowy , układ dolotowy ,przygotowanie silnika , tłoki mogą być od razu nadwymiar , wałek , kolektor ssacy lepszy. :D trochę kosztów jest , ale na pewno warto to robić , niedługo może będzie większy boost i kolektor ssący lepszy , czyli trochę więcej mocy + wałek ostrzejszy to zmieni charakterystyke silnika , więcej paliwa-powietrze szybciej sie będzie napełniała komora spalania = szybciej wstaje turbinka , bo tutaj jak widzicie dopiero wstaje od 4k obrotów i wtedy też właśnie załącza się vtec od razu , także stąd taki wkręt po 4k :)

Odpowiedz
Udostępnij