Na prawdę chciałbym żeby Polska miała własne superauto jednak nadal uważam że Arrinera to wyłącznie "replika".
Karoseria może i nasza, silnik, zawieszenie itd. już niestety nie.
Wzięli kupę pieniędzy od inwestorów na zbudowanie skorupy.
@Mar90: też bym chciał ale niestety realia są trochę inne niż by się chciało. Jak na razie jest to nie możliwe by produkować auta na naszych podzespołach gdyż to jest biznes ;) tak samo jak chcieli wskrzesić Diore i co? Taniej wyszło produkować w Chinach. Są w Polsce zdolni ludzie ale że tak to ujmę mają związane ręce...smutne lecz prawdziwe dlatego co do polskiej motoryzacji to musimy troszkę poczekać i się rozwinąć w taki a nie inny sposób.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 kwietnia 2015 o 0:08
@Mar90: Czyli tak jak to jest z VAG'iem. Wszystko to samo ale skorupa i czasami wnętrze inne. To samo jak z francuzami.
Niestety ale w obecnych czasach, nowo powstająca marka nie ma szans na zaprojektowanie swojego auta od podstaw! Za duże pieniądze. Koszty jeszcze bardziej rosną, jeżeli jest to produkcja jednostkowa, np. 20 sztuk nawiewów - przecież to taki banał. Ale żeby stworzyć te nawiewy musisz mieć odpowiednie maszyny. Nie opłaca się tworzyć całego stanowiska na 20 sztuk nawiewów, prawda? Zlecasz to komuś. Jednak zewnętrzna firma nie ma odpowiednich form, musi takie stworzyć, więc mimo wszystko cena rośnie.
Gdyby chcieli wykonać wszystko od podstaw, samemu według własnych projektów, to nigdy by nie znaleźli sponsorów :P
@Mar90: Miałem okazje porozmawiać w czasie Press Day na temat właśnie tego cudeńka.
Niestety albo i stety na chwile obecną jest silnik LS od GM ale z biegiem czasu planują oni zastąpić tą jednostkę inna jednostką tylko że opartą na LS
Co z tego wyjdzie nie wiadomo i ile tego LS pozostanie też niestety nie wiadomo (a przynajmniej mi ;) )
@Mar90: Kolego spokojnie nie wszystko na raz. Niech dopracują ten model, wypuszczą a gdy odniesie sukces (a mam taką nadzieję) to będą powoli wprowadzać swoje rozwiązania.
@Mar90: a to jedyny taki przypadek? McLaren F1 - silnik BMW, Pagani Zonda silniki Mercedesa V12.
Zawieszenie? Hamulce? Wszscy korzystają z podzespołów Brembo i innych uznanych producentów, więc jaki jest sens wymyślania koła na nowo?
@Folley96: Czyżby następny powiela stereotyp że amerykańce nie skręcają? jak byś nie wiedział tyczy się to głównie wielkich "krążąwców" które rzeczywiście pływają po drodze. Ale auta sportowe zwłaszcza nowe świetnie się prowadzą ;)
@Folley96: Jeśli twierdzisz, że Corvette nie jeździ, nie hamuje i nie skręca to znak, że chyba nie wiesz co to jest za samochód ;) Szczególnie jeśli chodzi o ZR1
Dokładnie 12 miejsce.
A jeszcze nie ma oficjalnych wyników nowej Vetty Z06 bo nie oficjalne to czas 7:09:xx co by plasowało nową vettke na 5 pozycji.
Także mówienie, że Corvette (do tego ZR1) nie jeździ jest troszeczkę nie taktem :)
@CamaroFanBoy: Corvette to mój ulubiony amerykański samochód :D ale nie jestem fanem amerykańskich samochodów ;D a to miało być żartobliwe https://www.youtube.com/watch?v=bMMlkTcRMG8
Zabieg pod publike. Jezeli to jedyny obecnie egzemplarz to powinni go zaladowac na lawete i zabrac do siedziby. No ale widac to sa "testy przedprodukcyjne" i reklama w jednym.
Na prawdę chciałbym żeby Polska miała własne superauto jednak nadal uważam że Arrinera to wyłącznie "replika". Karoseria może i nasza, silnik, zawieszenie itd. już niestety nie. Wzięli kupę pieniędzy od inwestorów na zbudowanie skorupy.
Odpowiedz@Mar90: też bym chciał ale niestety realia są trochę inne niż by się chciało. Jak na razie jest to nie możliwe by produkować auta na naszych podzespołach gdyż to jest biznes ;) tak samo jak chcieli wskrzesić Diore i co? Taniej wyszło produkować w Chinach. Są w Polsce zdolni ludzie ale że tak to ujmę mają związane ręce...smutne lecz prawdziwe dlatego co do polskiej motoryzacji to musimy troszkę poczekać i się rozwinąć w taki a nie inny sposób.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2015 o 0:08
@Mar90: Czyli tak jak to jest z VAG'iem. Wszystko to samo ale skorupa i czasami wnętrze inne. To samo jak z francuzami. Niestety ale w obecnych czasach, nowo powstająca marka nie ma szans na zaprojektowanie swojego auta od podstaw! Za duże pieniądze. Koszty jeszcze bardziej rosną, jeżeli jest to produkcja jednostkowa, np. 20 sztuk nawiewów - przecież to taki banał. Ale żeby stworzyć te nawiewy musisz mieć odpowiednie maszyny. Nie opłaca się tworzyć całego stanowiska na 20 sztuk nawiewów, prawda? Zlecasz to komuś. Jednak zewnętrzna firma nie ma odpowiednich form, musi takie stworzyć, więc mimo wszystko cena rośnie. Gdyby chcieli wykonać wszystko od podstaw, samemu według własnych projektów, to nigdy by nie znaleźli sponsorów :P
Odpowiedz@Mar90: Miałem okazje porozmawiać w czasie Press Day na temat właśnie tego cudeńka. Niestety albo i stety na chwile obecną jest silnik LS od GM ale z biegiem czasu planują oni zastąpić tą jednostkę inna jednostką tylko że opartą na LS Co z tego wyjdzie nie wiadomo i ile tego LS pozostanie też niestety nie wiadomo (a przynajmniej mi ;) )
Odpowiedz@Mar90: Kolego spokojnie nie wszystko na raz. Niech dopracują ten model, wypuszczą a gdy odniesie sukces (a mam taką nadzieję) to będą powoli wprowadzać swoje rozwiązania.
Odpowiedz@Mar90: a to jedyny taki przypadek? McLaren F1 - silnik BMW, Pagani Zonda silniki Mercedesa V12. Zawieszenie? Hamulce? Wszscy korzystają z podzespołów Brembo i innych uznanych producentów, więc jaki jest sens wymyślania koła na nowo?
OdpowiedzAleż to drze mordę :D
OdpowiedzŻadna nowość. Każda Corvette ZR1 brzmi podobnie bo w końcu silnik od niej.
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Tylko żadna Corvetta nie jeździ, hamuje i skręca tak jak to :P
Odpowiedz@Folley96: okaże się w praniu ;)
Odpowiedz@Folley96: Co za bzdura...
Odpowiedz@Folley96: Czyżby następny powiela stereotyp że amerykańce nie skręcają? jak byś nie wiedział tyczy się to głównie wielkich "krążąwców" które rzeczywiście pływają po drodze. Ale auta sportowe zwłaszcza nowe świetnie się prowadzą ;)
Odpowiedz@Folley96: Jeśli twierdzisz, że Corvette nie jeździ, nie hamuje i nie skręca to znak, że chyba nie wiesz co to jest za samochód ;) Szczególnie jeśli chodzi o ZR1
Odpowiedz@CamaroFanBoy: ZR1 przecież posiada chyba jeden z lepszych czasów na Nürburgring ;D
OdpowiedzDokładnie 12 miejsce. A jeszcze nie ma oficjalnych wyników nowej Vetty Z06 bo nie oficjalne to czas 7:09:xx co by plasowało nową vettke na 5 pozycji. Także mówienie, że Corvette (do tego ZR1) nie jeździ jest troszeczkę nie taktem :)
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Corvette to mój ulubiony amerykański samochód :D ale nie jestem fanem amerykańskich samochodów ;D a to miało być żartobliwe https://www.youtube.com/watch?v=bMMlkTcRMG8
OdpowiedzNie do końca się zgodzę pagani też ma silnik z merola i co to tez skorupa ?
OdpowiedzZabieg pod publike. Jezeli to jedyny obecnie egzemplarz to powinni go zaladowac na lawete i zabrac do siedziby. No ale widac to sa "testy przedprodukcyjne" i reklama w jednym.
Odpowiedz@hiroshima87: Przynajmniej wiem, że to jeździ i dobrze mruczy bo słyszałem już pogłoski, że jest to tylko atrapa.
Odpowiedzczytanie ze zrozumieniem :P
OdpowiedzA mi się bardzo podoba :-)
Odpowiedz@slotki: Mi też się bardzo podoba. Mam nadzieję że odniesie spektakularny sukces!
Odpowiedzniby jakis ze stanow v8 700cos koni :)
Odpowiedzhttp://www.drive-club.pl/blog/jak-to-jest-z-t%C4%85-arriner%C4%85
Odpowiedz