Pacjent to trzylitrowy, wolnossący diesel Mercedesa (109KM). Z uwagi na eskalację wycieków z jednostki musiałem podjąć zdecydowane kroki, a więc trochę pokręcić kluczem.
Widok po demontażu pompy NIVO i pokrywy zaworów. Rzędowa szóstka w całej okazałości.
"Zregenerowana" pompa NIVO (po wymianie uszczeniaczy) na swoim miejscu.
Widok z innej perspektywy.
Efekt końcowy. Zapoznałem pokrywę zaworów z papierem ściernym o różnych gradacjach. Mogłoby być lepiej, wiem; ale i tak jestem zadowolony z tego, co wyszło. Dodatkowo przemyłem odmę, wymieniłem uszczelkę pod pokrywą oraz założyłem nowy, oryginalny pasek napędu osprzętu.
606 ;)
Odpowiedz@cichycr: Wydaje mi się, że to 603, ale nie siedzę w temacie, więc głowy nie daję.
Odpowiedz@Iraq: hahah powinienem się zabić. Myślałem 603 napisałem 606, oczywiście, że racja ;)
Odpowiedz@cichycr: Nie zabijaj się, to tylko drobna pomyłka :P Pozdrawiam!
Odpowiedz