Zamiast pieprzyć głupoty, najpierw się douczcie historii tej marki bo wprowadzacie innych w błąd. Na zdjęciu jest silnik SR20DET. Nie jest to ani SR20VE, ani też SR16VE (tylko amator sugeruje się kolorem, pokrywę zaworów zawsze można sobie pomalować, no chyba że to amelinium, wtedy trzeba specjalną farbę kupić), one posiadają zmienne fazy rozrządu, technologia ta w Nissanie nazywa się NeoVVL [Nissan Economy Oriented Variable Valve Lift and Timing] (więcej info-> google). Silniki różnią się wyglądem pokrywy zaworów od standardowego SR. Natomiast ten na zdjęciu SR20DET był montowany w 200SX S14 (Europa), w S14a (Europa), w Silvii S13 (Japonia), w Silvii S14 (Japonia), w Silvii S15 (Japonia). W europejskich 200SX S13 były montowane tylko i wyłącznie CA18DET, w amerykańskich 240SX były KA24DE bez turbiny. Dlatego oświadczam że wszystkie S13 jakie widzicie na allegro, które mają SR pod maską, są po swapie (czyt. wymiana silnika). Co się tyczy generacji Skyline'a. Silników RB było kilka. Były RB20DET, montowane w GT,kach. Były też RB25DET montowane w GT-S,ach. I były też legendarne RB26DETT (projektowane na wyścigi, tak żeby wytrzymać nawet 500KM na seryjnych podzespołach), były montowane tylko i wyłącznie w odmianie GT-R i GT-R V-Spec. RB26 miały debiut razem z modelem R32 w 1989. Potem udoskonalane w R33 i R34. Było więcej odmian silników i Skyline,ów ale nie chcę mi się więcej pisać, sami się dokształcajcie :P
chyba RB26DETT
OdpowiedzWydaje mi się że to SR20
OdpowiedzSR20DET :).. a koleżka kamilosbkr to chyba zna tylko RB26 i myślał że błyśnie.. -.-
OdpowiedzSR20DET, rzędowy 4 cylindrowy, 16 zaworowy o pojemności 2 litrów silniczek montowany w Nissanie 180sx s13 i w Nissanie 200sx s14
Odpowiedzsr20vet chyba albo 20de z głowicą z 16ve
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2012 o 16:40
Pewnie z Nissana.
OdpowiedzCo się spinacie ;p ale w sumie można zauważyć że to nie Twin Turbo ;p
Odpowiedzsilnik RB26DETT był montowany tylko w R32 ???
Odpowiedzbył też w r33 i r34 na pewno
Odpowiedzhmm, to mój następny silnik :)
OdpowiedzZamiast pieprzyć głupoty, najpierw się douczcie historii tej marki bo wprowadzacie innych w błąd. Na zdjęciu jest silnik SR20DET. Nie jest to ani SR20VE, ani też SR16VE (tylko amator sugeruje się kolorem, pokrywę zaworów zawsze można sobie pomalować, no chyba że to amelinium, wtedy trzeba specjalną farbę kupić), one posiadają zmienne fazy rozrządu, technologia ta w Nissanie nazywa się NeoVVL [Nissan Economy Oriented Variable Valve Lift and Timing] (więcej info-> google). Silniki różnią się wyglądem pokrywy zaworów od standardowego SR. Natomiast ten na zdjęciu SR20DET był montowany w 200SX S14 (Europa), w S14a (Europa), w Silvii S13 (Japonia), w Silvii S14 (Japonia), w Silvii S15 (Japonia). W europejskich 200SX S13 były montowane tylko i wyłącznie CA18DET, w amerykańskich 240SX były KA24DE bez turbiny. Dlatego oświadczam że wszystkie S13 jakie widzicie na allegro, które mają SR pod maską, są po swapie (czyt. wymiana silnika). Co się tyczy generacji Skyline'a. Silników RB było kilka. Były RB20DET, montowane w GT,kach. Były też RB25DET montowane w GT-S,ach. I były też legendarne RB26DETT (projektowane na wyścigi, tak żeby wytrzymać nawet 500KM na seryjnych podzespołach), były montowane tylko i wyłącznie w odmianie GT-R i GT-R V-Spec. RB26 miały debiut razem z modelem R32 w 1989. Potem udoskonalane w R33 i R34. Było więcej odmian silników i Skyline,ów ale nie chcę mi się więcej pisać, sami się dokształcajcie :P
Odpowiedz