Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Nissanowcy co to za silnik?

by Dasteri
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar kamilosbkr
-4 4

chyba RB26DETT

Odpowiedz
avatar MATUS95
2 2

Wydaje mi się że to SR20

Odpowiedz
avatar stoPro
2 6

SR20DET :).. a koleżka kamilosbkr to chyba zna tylko RB26 i myślał że błyśnie.. -.-

Odpowiedz
avatar Owsik_Skyline
0 2

SR20DET, rzędowy 4 cylindrowy, 16 zaworowy o pojemności 2 litrów silniczek montowany w Nissanie 180sx s13 i w Nissanie 200sx s14

Odpowiedz
avatar fanki76
-1 1

sr20vet chyba albo 20de z głowicą z 16ve

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2012 o 16:40

avatar Borek
0 4

Pewnie z Nissana.

Odpowiedz
avatar PeyN
0 0

Co się spinacie ;p ale w sumie można zauważyć że to nie Twin Turbo ;p

Odpowiedz
avatar HONDA
0 0

silnik RB26DETT był montowany tylko w R32 ???

Odpowiedz
avatar slivex
1 1

był też w r33 i r34 na pewno

Odpowiedz
avatar Koreki4
2 2

hmm, to mój następny silnik :)

Odpowiedz
avatar JDMFanatic93
1 1

Zamiast pieprzyć głupoty, najpierw się douczcie historii tej marki bo wprowadzacie innych w błąd. Na zdjęciu jest silnik SR20DET. Nie jest to ani SR20VE, ani też SR16VE (tylko amator sugeruje się kolorem, pokrywę zaworów zawsze można sobie pomalować, no chyba że to amelinium, wtedy trzeba specjalną farbę kupić), one posiadają zmienne fazy rozrządu, technologia ta w Nissanie nazywa się NeoVVL [Nissan Economy Oriented Variable Valve Lift and Timing] (więcej info-> google). Silniki różnią się wyglądem pokrywy zaworów od standardowego SR. Natomiast ten na zdjęciu SR20DET był montowany w 200SX S14 (Europa), w S14a (Europa), w Silvii S13 (Japonia), w Silvii S14 (Japonia), w Silvii S15 (Japonia). W europejskich 200SX S13 były montowane tylko i wyłącznie CA18DET, w amerykańskich 240SX były KA24DE bez turbiny. Dlatego oświadczam że wszystkie S13 jakie widzicie na allegro, które mają SR pod maską, są po swapie (czyt. wymiana silnika). Co się tyczy generacji Skyline'a. Silników RB było kilka. Były RB20DET, montowane w GT,kach. Były też RB25DET montowane w GT-S,ach. I były też legendarne RB26DETT (projektowane na wyścigi, tak żeby wytrzymać nawet 500KM na seryjnych podzespołach), były montowane tylko i wyłącznie w odmianie GT-R i GT-R V-Spec. RB26 miały debiut razem z modelem R32 w 1989. Potem udoskonalane w R33 i R34. Było więcej odmian silników i Skyline,ów ale nie chcę mi się więcej pisać, sami się dokształcajcie :P

Odpowiedz
Udostępnij