Dla mnie to będzie tragedia kiedy nadejdzie ten dzień zmiany samochodu na ten z "guziczkiem". Przyznam, że obecny ręczny z wajchą uratował mi tyłek i to wiele razy! Przydatne w zimie gdy przód traci przyczepność. Oby jak najdłużej produkowali te wajchy albo może mały kompromis: niech guziczek blokuje tylko tył, ale chyba jednak odruch do łapania za dźwignię pozostanie na zawsze.
Dla mnie to będzie tragedia kiedy nadejdzie ten dzień zmiany samochodu na ten z "guziczkiem". Przyznam, że obecny ręczny z wajchą uratował mi tyłek i to wiele razy! Przydatne w zimie gdy przód traci przyczepność. Oby jak najdłużej produkowali te wajchy albo może mały kompromis: niech guziczek blokuje tylko tył, ale chyba jednak odruch do łapania za dźwignię pozostanie na zawsze.
Odpowiedz@nitro997: gdyby był układ podwójny czemu nie!
OdpowiedzDla tego jestem zwolenikiem starych samochodów bez zbednej elektroniki. Nie nawidze jak auto mysli za mnie
OdpowiedzJeżeli się nie mylę to w jakichś nowych skodach chyba pokroju octavi są montowane pod guzikiem razem z ,,wajchą,,
Odpowiedz